במכבי נתניה מודים: על טעויות משלמים

0
89

משחק בית שני ברציפות, שמכבי נתניה שומטת את היתרון וחוטפת שערים על ימין ועל שמאל. נקודה אחת מתוך תשע נקודות אפשריות – כך סיימה מכבי נתניה את המחזור השלישי בליגת העל. בעוד שבשבוע שעבר סיימה נתניה בתיקו 4:4 לאחר ששמטה יתרון של שני שערים לפתח-תקווה, במוצאי שבת ירדו הצהובים-שחורים מכר הדשא באצטדיון הנתנייתי עם הפסד 2:1 לעירוני קריית שמונה – לאחר ששמטה, שוב, יתרון של שער אחד.

המשחק, שנפתח בבליץ נתנייתי ובשער של עומר צלישר בדקה החמישית למשחק, נעלם כלא היה – זאת לאחר שהנתנייתים שיחקו מבולבל במרכז השדה ובהגנה. את האכזבה מהקשר הרומני גבי ניקו ג'ורג'יו לא הוסתרה, כשהאחרון הוחלף במחצית השנייה מתוך תקווה להחזיר השליטה במרכז השדה.

ואולם, כך נדמה, הבעיה המרכזית של המאמן, יוסי מזרחי, הוא משחק ההגנה. הקבוצה ההתקפית שבנה, אינה מצליחה להתמודד מול התקפות ודי בטעות קטנה של מערך ההגנה המנוצלת על-ידי היריבה כדי שהרוש יוציא הכדור משער נתניה. הטעויות הקריטיות שרשם כריסטיאן סירגי, עלתה, כאמור לנתניה, בשני שערים שספגה. "אנחנו, שוב, חטפנו שערים של נאיבים", ציין לנתניה און ליין-ksn המגן השמאלי שמעון הרוש, שלא הסתיר את תסכולו. כך גם המאמן יוסי מזרחי, שדיבר על מערך ההגנה באופן כללי ולא הסתיר את אכזבתו על הגולים הקלים וההתמודדות מול מצבים נייחים. האם אלה אך ורק חבלי קליטה בליגה החדשה כפי שטען בתום המשחק מזרחי? את זה ניתן יהיה לראות מול הפועל חיפה – תוך ניצול הפגרה המתוכננת לקליטת הקשר החדש ושיפור מערך ההגנה.

 

 

 

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן