לניאדו: תו תקן בינלאומי למעבדות

0
107
ד"ר יוסף גליק, מנהל מערך המעבדות בביה"ח לניאדו. צילום: דוברות לניאדו

בדיקה שהתקיימה במעבדות בית חולים לניאדו בצאנז – נתניה  בשבוע שעבר העניקה, בפעם השלישית ברציפות, תו תקן בינלאומי ISO9001:2008  למעבדות.

הבדיקה השנתית מבוצעת על-ידי מכון התקנים הישראלי שהוא, למעשה, שלוחה של משרדי תקן ISO הבינלאומיים. לנתניה און ליין – ksn נמסר, כי הבדיקה בוחנת מגוון רחב מאד של פרמטרים בטיפול בבדיקות הנמסרות למעבדות: לוחות הזמנים לקבלת תוצאות הבדיקה, הטיפול בתיעוד המסמכים בצורה מדויקת, הטיפול בתרביות השונות והשמירה על איכותם ועוד.

הבדיקה העלתה כי מערך המעבדות ב"לניאדו" עומד בצורה מעוררת כבוד בדרישות התקן, מה שמאפשר לצוות הרפואי בלניאדו לקבל תוצאות בדיקות שונות במהירות, יעילות ובדיוק מדעי מיטבי.

"הבדיקה של מכון התקנים הישראלי ותוצאותיה לא הפתיעו אותנו", אמר ד"ר יוסף גליק, מנהל מערך המעבדות: "אנחנו עובדים כבר מספר שנים לפי דרישות תו התקן הבינלאומי הזה וכל מה שנדרש מאיתנו מבוצע בצורה הטובה ביותר. אני, כמנהל המערך, אמון על הכשרת כח האדם והטמעת הנהלים של התקן בתוך העבודה היומיומית. אין לי ספק כי העמידה בתו התקן, ביחד עם העבודה המשמעותית שאנו מבצעים לקראת קבלת אקרדיטציה לכלל בית החולים, תציב אותנו בשורה אחת עם מעבדות מדעיות ברחבי העולם", סיכם ד"ר גליק.

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן