מאכזב: 0:0 בין נתניה לבית"ר ירושלים

0
104
שליו מנשה נפרד ממכבי נתניה. צילום ניר אנשר
שליו מנשה נפרד ממכבי נתניה. צילום ניר אנשר

מכבי נתניה אירחה ביום ראשון את בית"ר ירושלים למשחק שהתקיים במסגרת המחזור השני של ליגת העל לעיני 7700 צופים באצטדיון המקומי בנתניה. על אף העובדה שנתניה שיחקה טוב יותר מבית"ר, הקבוצות נפרדו בתיקו 0:0 מאכזב שלא מועיל לאף אחת מהן. בדומה למכבי נתניה גם בית"ר ירושלים עדין לא הבקיעה את שער הבכורה שלה בליגת העל העונה, והמשחק הערב שהיה חלש על גבול המשעמם, אמנם התאפיין בשליטה מוחלטת של המקומיים אך כאמור להיות טוב זה לא מספיק אם אין שערים.

רגע לפני שריקת הפתיחה, ערכה נתניה טקס מרגש לשחקנה לשעבר שליו מנשה, שפרש מכדורגל בתום העונה שעברה. במהלך הטקס קיבל מנשה חולצה ממוסגרת, פרחים ואין סוף אהבה מאוהדי הקבוצה המקומית שמי כמותם יודע להעריך שחקן שנותן למען הקבוצה. במהלך הטקס דיבר שליו והודה לקבוצה ואוהדיה על מה שגרמו לו להרגיש. מנשה כבש 16 שערים במדיה של מכבי נתניה, בה ששיחק ארבע עונות.

ובחזרה למשחק מול בית"ר. ישראל זגורי ערך את הופעת הבכורה במדי נתניה והיה קרוב להפוך את הופעתו הראשונה במדי היהלומים למושלמת, כשכדור שבעט פגש את הקורה של קליימן בדקה 69 והיה במרחק מזערי מלרשום את שער הבכורה של נתניה על שמו. קורה נוספת נרשמה מוקדם יותר בדקה 29 מצידה של בית"ר כאשר היה זה עומר אצילי שניצל טעות חמורה של ירין חסן וכמעט הכניע את ברק לוי.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן