נתניה: הוארך מעצר החשודים במעורבות בניסיון החיסול של ברוך בוקל

1
218
בתמונה: גבר שעל ידיו אזיקים
צילום fotolia

בלילה שבין רביעי לחמישי עצרו בלשי היחידה המרכזית של מחוז מרכז, את מאור מלול, תושב כפר יונה (31) ורון שבח תושב נתניה (27) בחשד, לכאורה, למעורבות בניסיון החיסול של ברוך בוקל.

מהמשטרה נמסר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי שני החשודים נעצרו בנמל התעופה בן גוריון בעת שניסו לעזוב את גבולות הארץ. בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרם של החשודים בשבעה ימים. החשודים הכחישו כל קשר לפרשה.

בשעות הבוקר של יום ראשון נורה ברוך בוקל, תושב נתניה בשיכון ותיקים בעיר. המשטרה טענה, כי בוקל נאבק במתנקשים, ככל הנראה שניים, שאף ניסו לדרוס אותו. בוקל הצליח להשתלט על הנשק ובמשטרה טענו, כי ביצע, לכאורה, ירי והעלים את הנשק יחד עם חברו שפינה אותו באופן עצמאי לבית חולים.

יומיים לאחר מכן, נשרף מתחם הבילויים "אחוזת אלכסנדרה" המנוהל על-ידי בוקל ואחיו. בכיבוי אש נפתחה חקירה לבדיקת נסיבות המקרה, אולם נודע, כי מתחזקת ההערכה, שמדובר בחשד להצתה לכאורה..

בינתיים, מתחת לפני השטח, הרחוב הנתנייתי נכנס לכוננות ספיגה. הערכות הן, כי בשל ואקום שנוצר במהלך השנתיים האחרונות, גורמים עברייניים רבים מעוניינים לחזק את שליטתם בעיר נתניה.

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן