צהוב חם ולוהט – הביצה הנתנייתית סוגרת שבוע

0
326
צילומים מהאיניגו: עילאי זוברמן

עוד שבוע חמים ונעים עבר על הביצה המקומית, וזה בדיוק החלק האהוב עלינו…

זה הזמן לסמס ים של מזל טוב ובשעה טובה לאיש הפרסום, אלעד הופר ואשתו אורי, שאחרי תשעה חודשי המתנה, ביקרה אותם החסידה. התוצאה: יורשת עצר העונה לשם מיקה. המדור מקווה שההורים הטריים הכינו עצמם נפשית לקיץ שכולו לילות לבנים…

בסוף השבוע האחרון זה קרה: שוער מכבי נתניה, דין גל, שטס יחד עם חברתו שני בן גיל לרומא הרומנטית, כרע ברך וביקש מבח"לתו להיות שלו לנצח. היא אמרה לו כן.

עכשיו זה רשמי! בשלישי שעבר נישאה גבריאלה לבית ענקי הנדל"ן מרקס, שהיא גם יועצת נדל"ן בעצמה, לבן זוגה אלדר ברגר – בחתונה נוצצת במיוחד ועמוסת אורחים בגן האירועים כוכב הים בקיסריה. הורי הכלה, כיאה וכנאה, התאימו את האאוטפיט שלהם לצבע המזוהה איתם עסקית: ורוד.

חתונה שווה במיוחד נרשמה מצדם של אריאל לוי וספיר חן, שנשבעו אמונים ביום רביעי האחרון בגן האירועים קסיליו. בין מאות החוגגים שהתרגשו ושמחו בשבילם בלט במיוחד בכישורי הריקוד ועשיית השמח, אוריאן עמרני, שניצל את ההפוגה בין החתונה לשבת החתן וקפץ לטבילה בכנרת עם כמה חברים ואוהל.

אם כבר בנופשים קצרים עסקינן, נספר לכם בצהוב של נתניה און ליין כי בני הזוג, איריס ואלי גניש, החליטו שבא להם נופש בניחוח יוון – אז הם ארזו מספר דברים ואת עצמם והעבירו את סוף השבוע האחרון ברודוס החמימה והשופעת חופים וטברנות. יאסו!

ולפינת ימי ההולדת שלנו. החוגגת הראשונה ברשימה היא הגברת הצעירה נטלי זלמנוביץ', שהחליפה בסוף השבוע קידומת ל 30 במסיבת הפתעה מושקעת אותה הפיק בעלה וכללה את החברים הטובים, והמשפחות האוהבות.

הבאה בתור בחגיגות היא יועצת הנדל"ן לבית רימקס מקסימום, יקירת המדור תיקי רוזן, שחגגה תחילה עם החברים במשרד ואחר כך עם החברים והמשפחה. גם בת אל מגידש קבסה ציינה יום הולדת רומנטי במיוחד לצד בעלה האוהב דודו, שדאג לפנק… לפנק… לפנק…

יומולדת אחרון חביב לשבוע זה נרשם מצידו של יועץ הנדל"ן, גרשון יגודייב, שחגג במסעדת גרנד גריל עם האישה שמרית והחברים דני ממרייב וקרן אשורוב…

ממש שמח היה בחמישי האחרון, במסיבת הענק עליה מנצח אסף אלמוג, בקצב של הדי.ג'יי איתי נעמן באינגו מונטויה. וברשימת המפזזים והנהנים כיכבו: הקלאברית המקומית ותותחית המסיבות ענבר דדוש, בעלי קבוצת מכבי רימקס נתניה, איש הנדל"ן דודו מכלוף ורעייתו זיווה, קטי וצביקה מימון וגם ג'והנה וצ'רלי אטדגי ולימור ויהודה בלולו שציינו לבעליהן יומולדת שמייח.

זה קרה בחמישי האחרון. אלפי חובבי ספינינג מכל הארץ התקבצו והגיעו לירושלים, כדי לקחת חלק בפסטיבל של ספינינג על חומות העיר. את נתניה ייצגו בכבוד נשות קבוצת הספינינג של מאמן הכושר אדם כהן. גם מאמנת הכושר רונית חלפון הוכיחה מקוריות בחמישי באימונים, כאשר לקחה את מתאמניה מהסטודיו לאימון על רקע השקיעה בחוף בלו ביי.

את מפגש הפסגה השבועי שלנו הקדשנו, השבוע, למאורסים הטריים אלעד סלים ולימור גדליהו, שיחד עם החברים שהם כבר משפחה, בילו ברופס. וברשימת הנהנים: אייל דביר, טל דיין, קרין עמנילוב, נופר שגב ושרי פלה.

זה קרה בשבוע שעבר. לצד אלפי ילדים, נערים, הורים ותושבים שחגגו הפנינג סיום שנת פעילות בחוגים, בקורסים ובסדנאות של העמותה לחינוך בלתי-פורמאלי ואגף הספורט העירוני, בלט מנכ"ל העמותה לחינוך בלתי פורמאלי, משה קייזלר, שהזמין לפארק שפיים גם את כל עובדי העמותה ובני משפחותיהם ליום של גיבוש. היה אש.

ואילו הסטנדאפיסטית והסופרת הדתייה, רויטל ויטלזון יעקבס, הופיעה בחמישי האחרון, במועדון ההופעות ברלה בקיבוץ להבות חביבה, שהפך למועדון הבית שלה. גם הפעם כבשה רוויטל את הקהל, שכולו נשים. היא, אגב, תיזזה בשבועיים האחרונים בעקבות פרסום ספרה החדש: "תגידי מה את רוצה (מחשבות של אמא עייפה)".

יאללה ביי.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן