תיקו מאופס בין הפועל פתח תקווה למכבי נתניה

0
105
דידיה מכבי נתניה
דידיה. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין

אחרי קיץ רווי סימני שאלה בנוגע לגורלה, פתחה מכבי נתניה את העונה במפגש מול הפועל פתח תקווה,שנועל את המחזור הראשון בליגה הלאומית. הקבוצה המקומית,שנראה שצלחה את המשבר שפקד אותה, הצליחה להרים את הראש מעל המים עם החתמתו של סלובו דראפיץ' בתפקיד המאמן וחזרתם של ערן לוי ודיא סבע אחרי תקופת היעדרות ארוכה שנכפתה עליהם בשל פציעה. שופט המשחק,שלום בן אברהם, הוציא לדרך את משחק פתיחת העונה לעיני למעלה מ-2000 צופים שמחציתם לבושים בצהוב.

הדקות הראשונות במשחק היו שייכות לפתח תקווה, כדור קרן שהורחק לא טוב פגש את גבי קניקובסקי שבעט את הכדור היישר לידיו של דין גל, שהדף לקרן. המצב הנייח לא תורגם לשער על-ידי המארחים שגם טענו לנגיעת יד של אחד משחקני נתניה בתוך הרחבה. השופט בחר להתעלם וסימן להמשך המשחק.

רק בדקה 36 נראה היה שמכבי נתניה סוף סוף פתחה את העונה, חניכיו של סלובו דראפיץ' זכו לשתי הזדמנויות פז לעלות ליתרון – אחת מהן אחרי התקפה מצוינת שהתחילה מפריצה של אביב אברהם מצא את רגלו של דידייה קוגבינה וזה בעט כדור נהדר שפגע רק במשקוף.

המומנטום של נתניה נמשך גם במחצית השנייה כאשר בדקה -52 היה זה שיתוף פעולה בין המתקמבקים דיא סבע וערן לוי. סבע מסר כדור טוב לערן לוי שהיה פנוי לגמרי ובמרחק 20 מטר מהשער. האחרון השתלט על הכדור ובעט חזק – אך לצערה של נתניה הכדור חלף מעל החיבורים.

לא מעט החמצות רשמו חניכיו של דראפיץ' בתום המחזור הראשון לעונה אך על דבר אחד יסכימו כולם, מכבי נתניה נראתה מצוין והרבתה להגיע למצבים, אך ההחמצות רבות מנעו ממנה לחזור הביתה עם שלוש הנקודות.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן