תיקו למכבי נתניה מול קרית שמונה

0
85
רומאריו פירס. צילום ניר אנשר

זו הייתה הצגת יחיד של מכבי נתניה ששלטה באופן מוחלט על הנעשה במגרש ובכל זאת לא הצליחה לרשום ניצחון ראשון העונה מול עירוני קרית שמונה באצטדיון המושבה. הצהובים שאירחו את קרית שמונה בפתח תקווה בעקבות עונש הרדיוס שספגה לאחרונה, נתנו הצגה של ממש שלא הותירה ברירה לחניכיו של חסארמה אלא להתגונן.

המשחק שהתקיים לעיני 3500 צופים, במסגרת המחזור הרביעי של ליגת העל התחיל עם ספיגת שער מוקדם מצידה של נתניה אחרי טעות של מילאן סמילאניץ' ובעיטה מצוינת של אחמד עאבד שהכניע את ברק לוי. נתניה לא מיהרה להישבר, החלה ללחוץ על דוושת הגז מיד אחרי השער, מה שפעל לטובתה די מהר. קאסיו פרננדס הכשיל את גאל מרגוליס בתוך הרחבה מה שזיכה אותו בכרטיס צהוב שני במשחק, או במילים אחרות כרטיס אדום והישארותה של קרית שמונה ב- 10 שחקנים מהדקה ה-36 של המשחק. רומאריו פירס היה זה שבעט את הכדור החופשי מהנקודה הלבנה ודייק. שער השיוויון החזיר לנתניה את האוויר למפרשים ומרגע הגול ועד לסוף המשחק הייתה נתניה הקבוצה היחידה על המגרש.

על אף ההצגה המרשימה שנתנו חניכיו של שלומי דורה, הנתונים היבשים עדין מראים כי מכבי נתניה עוד לא רשמה ניצחון ראשונה לעונה הנוכחית. סביר להניח שמדובר בחוסר מזל משווע כי ברור לכל שלנתניה הגיע לנצח את המשחק.

החלוץ החדש שהצטרף השבוע לשורותיה של מכבי נתניה, מומודו סיסאיי ערך את הופעת הבכורה הערב במדי הצהובים. על אף השתדלותו להטביע חותם כבר בהופעתו הראשונה בקבוצה, נראה כי הוא עוד לא לגמרי התחבר ויש על מה לעבוד.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן