נמצאו בעלי הכלב שעל-פי החשד הוטבע על-ידי אלמוני בנתניה

4
370

מתנדבי "משמר בעלי החיים" חפרו, בלילה שבין ראשון לשני, והוציאו מהחול את פגר הכלב, שעל-פי עדויות ראשונות הוטבע למוות כשהוא עטוף שקית ניילון, בחוף ארגמן בנתניה. אליהם הצטרף החובש אסף ברזינגר, אשר טיפל במקרה מרגע הגיעו לחוף ביום ראשון בשעות הבוקר.

עם הגעתו ניגשו אליו מתרחצים וסיפרו לו, שמספר דקות קודם לכן – כך לטענתו – הכניס גבר כלב מסוג לברדור לשקית ומשך אותו בכוח לים, שם הטביע אותו. חלקם ניסו להציל את הכלב, אולם הגבר לא נתן להם להתקרב, ככל הנראה, תוך איומים.

למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין סיפר: "רצתי מהר להציל את הכלב, אולם כשהגעתי למקום הכלב היה ללא רוח חיים. גופתו נסחפה לתוך הים ולאחר מספר דקות נפלטה אל החוף, כשהיא עטופה בניילון. הגבר שהטביע את הכלב ברח מהמקום".

ברזינגר הזעיק את המשטרה ונתן להם את כל פרטי המקרה. שוטרי משטרת נתניה ואנשי מינהל החופים של עיריית נתניה הגיעו למקום תוך דקות ספורות. השוטרים פתחו בחקירה לאיתור החשוד. בהמשך אף נקבר הכלב.

המקרה המזעזע עלה לכותרת בעקבות פוסט ויראלי בפייסבוק, שצבר עד עתה מעל 6000 שיתופים, של החובש אסף ברזינגר, שהוזעק לחוף. בעקבות זאת, ברזינגר יצר קשר עם מנכ"ל עמותת משמר בעלי החיים, דורון ברנר.

כאמור, בלילה שביו ראשון לשני הגיעו מתנדבי "משמר בעלי החיים" בנתניה לחוף ארגמן, חפרו והוציאו את גופת הכלב, שנקבר בחוף.

למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין נמסר, כי הכלב הועבר לניתוח פתולוגי בבית דגן לקביעת סיבת המוות. במהלך הניתוח נמצא שבב עם שמו ופרטיו של בעלי הכלב, שהועברו למשטרת ישראל.

4 תגובות

  1. עכשיו בטלויזיה אני שומעת שמשטרה קיבלה את הגירסה של מנוול. אם הוא לא יקבל אונש מבית משפט אני קורת לכולכם למצוא בשבילו את האונש.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן