משרד הבריאות הכיר בשירות הפסיכולוגי החינוכי – נתניה גם כיחידה התפתחותית

0
311
היחידה ההתפתחותית, השירות הפסיכולוגי החינוכי - נתניה. צילום רן אליהו

 

משרד הבריאות מאשר: הכיר בשירות הפסיכולוגי-חינוכי בעיריית נתניה כיחידה שתעניק שירותי אבחון וטיפול גם בתחום ההתפתחותי. לנתניה און ליין – ksn הוסיפו גורמים במשרד הבריאות, כי השירות הפסיכולוגי חינוכי בנתניה הוא הראשון מזה שנים ארוכות, שמצליח לקבל הכרה מסוג זה – לאחר שנים רבות בהן משרד הבריאות הקפיא מתן הכרה מסוג זה. "אני גאה שהדלת נפתחה ושאנו הראשונים להיכנס בה", אמרה לנתניה און ליין – ksn יעל גלזנר, מנהלת השירות הפסיכולוגי-חינוכי -התפתחותי.

להקמת היחידה ההתפתחותית החדשה נדרש השירות הפסיכולוגי מטעם עיריית נתניה לעמוד בשורה של סטנדרטים קפדניים, ביניהם, הכשרת מתקנים ייעודיים ליחידה ההתפתחותית, רכישת ציוד חדש לטיפול ואבחון, בנייה והכשרה מעשית של צוות מתמחים וקליטת מומחים, בהם, הפסיכולוגית המוערכת שושי יעקובי, הנחשבת לאחת המובילות בתחום הפסיכולוגיה החינוכית וההתפתחותית.

"בעיני מדובר ברגע מרגש. נתניה היא בין הרשויות היחידות בישראל, בהן פועלים בשירות הפסיכולוגי-חינוכי – זה לצד זה – פסיכולוגים חינוכיים והתפתחותיים. יחידה זו מאפשרת  נקודת מבט וידע מקצועי חדש ומשפרת את מתן השירותים הפסיכולוגים הניתנים בעיר", הדגישה גלזנר. היחידה החדשה, שכאמור תפעל תחת כנפי השירות הפסיכולוגי החינוכי, הסבירו בעיריית נתניה, הוא חלק ממהלך רחב יותר אותו קידמה לראשונה ראה"ע מרים פיירברג-איכר. הרחיבה על-כך סגנית ראה"ע, ד"ר אביטל לאופר: "מדובר במהלך נוסף להעצמתו של האגף לגיל הרך, שהוקם בנתניה כמודל חלוצי ופורץ דרך ברשויות – זאת בשל ההבנה כי בגיל הרך ניתן להשפיע באופן אפקטיבי על התפתחותם של ילדינו ומתן שורה ארוכה של כלים אבחוניים וטיפולים מעשיים וחדשניים לקידום הילדים ומשפחותיהם".

לכתבות נוספות בכל הקשור על העיר נתניה, הנכם מוזמנים לבקר אותנו בדף הבית: נתניה און ליין – נתניה און ליין

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן