קו אדום: נתניה הפסידה 1:0 לכפר סבא

0
135
שלומי דורה - מכבי נתניה. צילום ניר אנשר נתניה און ליין
שלומי דורה, מאמן מכבי נתניה. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין

פגרת הנבחרות הגיעה לסיומה עם משחקי המחזור השביעי של ליגת העל. בשל השזרוע באצטדיונה הביתי של מכבי נתניה, המשחק בין היהלומים לכפר סבא התקיים באצטדיון של הרצליה לעיני 3800 צופים. דורה וחניכיו הגיעו למפגש מול כפר סבא עם אנרגיה חיובית על אף מכת הפציעות שפוקדת את הקבוצה וזאת לאחר ניצחון הבכורה שלהם מול בני יהודה לפני כשבועיים, כפר סבא לעומתם מגיעים במומנטום שלילי לאחר ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון (שלושה הפסדים ותוצאת תיקו אחת).

המשחק שכמעט בוטל לאחר הפסקת חשמל באצטדיון יצא לדרכו כמתוכנן לאחר שהאור חזר חצי שעה בלבד לפני שריקת הפתיחה. המשחק נפתח עם לחץ מצוין של מכבי נתניה שאף רשמה שתי החמצות של יובל אבידור וירין חסן אך בעיטה מצוינת של רן יצחק בדקה ה-16 ממרחק של 30 מטרים, סידרה לאורחים בירוק את היתרון המוקדם.

המחצית הראשונה הייתה שייכת ללא ספק לקבוצתו של שלומי דורה וזאת למרות השער המוקדם שספגו. נתניה לא מיהרה להישבר והשער שספגה גרם לה להמשיך וללחוץ את האורחים, להגיע ללא מעט ניסיונות אך מבלי להכניע את אוהד כהן. המחצית השניה נפתחה עם הזדמנות מצוינת של רז כהן ששלח את הכדור עם בעיטה שנעצרה בידיו של ברק לוי. בדקה ה-52 כפר סבא מצאה את עצמה בעשרה שחקנים לאחר עבירה שביצע רן יצחק וזכתה אותו בכרטיס צהוב שני ואדום.

מכבי נתניה לא ניצלה את היתרון המספרי שלה על המגרש ואף נשארה גם היא בעשרה שחקנים בדקה -85 לאחר שאמייה טגה הורחק. טגה שקיבל שתי כרטיסים צהובים בארבע דקות הורחק מהמגרש בפעם השניה העונה ולא הותיר שום סיכוי למכבי נתניה להוציא ולו נקודה מהמשחק. בעקבות ההפסד לכפר סבא, שלומי דורה וחניכיו ממוקמים נכון לכרגע בתחתית הטבלה, מתחת לקו האדום.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן