פרשת רצח קנאו פקדו: החשודה שינתה גרסה

יפה טדלה בריאון שהכחישה כי רצחה את קנאו פקדו, טוענת כעת כי בן זוגה, אברה עזרא, חשד כי היא ופקדו ניהלו רומן והתעמת עם הנרצח. 

0
500
בתמונה: זירת רצח ברחוב יוספטל בנתניה לאחר שהמשטרה חסמה את זירת האירוע
צילום משטרת נתניה

יפה טדלה בריאון שהכחישה כי רצחה את קנאו פקדו, טוענת כעת כי בן זוגה, אברה עזרא, חשד כי היא ופקדו ניהלו רומן והתעמת עם הנרצח. 

התפתחות בחקירת פרשת הרצח של קנאו פקדו (24). במהלך שבוע ימים טענו שני החשודים המרכזיים, יפה טלדה בריהון ובן זוגה אברה עזרא, כי עזבו את הגן הציבורי בשכונת סלע – לפני מקרה הרצח.

כעת, כך חשפו חוקרי משטרת נתניה במסגרת בקשה להארכת מעצר נוספת בבית המשפט, כי יפה טדלה בריאון שינתה גרסה.

את הדברים, כך לטענת צוות החקירה, סיפרה החשודה במהלך שיחזור האירוע. לדבריה, בן זוגה, אברה עזרא, התעמת עם קנאו פקדו. עוד סיפרה, כי הרקע לכך נבע מחשדו כי בת זוגו והנרצח קיימו מגע מיני או פיזי. עם זאת הדגישה, כי כלל לא הבחינה בסכין. כאשר ראתה את פקדו עם פצעי דקירה, היא זו שהזמינה אמבולמס לזירה.

במהלך דיון שהתקיים ביות חמישי בבית משפט שלום פתח תקווה על הארכת מעצר, הודיעו נציגי התביעה המשטרתית, כי בריהון אינה חשודה עוד ברצח. כעת מייחסת לה המשטרה שתי עבירות: קשירת קשר לביצוע פשע וכן סיוע לאחר מעשה.
שופטת בית משפט שלום, אליאנא דניאלי, חשבה אחרת. היא קבעה, כי בשלב זה, לאחר שעיינה בחומר החקירה, חסר ביסוס. לדבריה, המשטרה לא הצליחה לבסס החשדות ביחס לעבירות עליהן מצביעה המשטרה. השופטת האריכה את מעצרה של בריהון ביממה.
קנאו פקדו מצא את מותו מספר שעות לאחר צאת יום כיפור. פקדו שהה בגן ציבורי ברחוב יוספטל – באזור שכונת סלע בנתניה. על-פי עדי ראייה במקום התפתח עימות, שבמהלכו דקרו את פקדו. צוותי מד"א שהגיעו אל המקום, מצאו את פקדו במצב אנוש. למרות מאמצי החייאה רבים, רופאי בית חולים לניאדו נאלצו לקבוע את מותו.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן