מדגם תיכון עודד: הליכוד בראש, יש עתיד וצעירים בועטים אחריה

מדגם תיכון עודד ביישוב קדימה צורן קובע: הליכוד בראש, צעירים בוערים ויש עתיד במקום השני. לפי גושים: רוב למרכז שמאל. אחוזי ההצבעה עמדו על 76%.

0
445
בתמונה מרכזית בני נוער מתיכון עודד קדימה צורן מצביעים במדגם דמה. בתמונה הקטנה תוצאות המדגם
לומדים דמוקרטיה הלכה למעשה. תיכון עודד - קדימה צורן

מדגם תיכון עודד ביישוב קדימה צורן קובע: הליכוד בראש, צעירים בוערים ויש עתיד במקום השני. לפי גושים: רוב למרכז שמאל. אחוזי ההצבעה עמדו על 76%.

במפגן דמוקרטי מרשים בתיכון עודד ביישוב קדימה צורן, נחשפו מאות תלמידים ותלמידות לעמדות המפלגות השונות. בסוף ההליך התקיימה הצבעה. בהצעבה השתתפו 842 תלמידות ותלמידי התיכון בבחירות דמה. עם תום ספירת הקולות, קצת פחות מחודש לפני הבחירות לכנסת ה-25, התברר כי מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו זכתה ל-31 מנדטים. אחרי הליכוד התמקמו מפלגות צעירים בוערים ויש עתיד עם 26 מנדטים כל אחת.

בהמשך הדירוג של תלמידי תיכון עודד. הציונות הדתית והעבודה עם 10 כל אחת, המחנה הממלכתי בראשות גנץ עם שבעה מנדטים. מרצ של זהבה גלאון קיבלה 5 וישראל ביתנו 4. שאר המפלגות לא עברו את אחוז החסימה על-פי תלמידי עודד. אחוז ההצבעה עמד על 76%.

בחודש האחרון למדו תלמידי שכבה י"א וי"ב את נושא הבחירות. התלמידים התחלקו לצוותים וכל אחד מהצוותים חקר את המצע של אחת המפלגות. לאחר שלמדו על המפלגה, כל כיתה ערכה פאנל בחירות בו התלמידים היו אלו שייצגו את כל המפלגות. יום הבחירות בתיכון היווה אירוע שיא של לימוד הנושא במקצוע אזרחות. ראש המועצה המקומית קדימה צורן, קרן גרין, ביקרה במהלך הפעילות ואף וידאה כי מתקיים הליך דמוקרטי, יחד עם מנהלת התיכון נעמי ורד.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן