לא מתקפלות לתכתיבים: מולנר וקפל יישארו באופוזיציה

כשלו השיחות להחזרת סיעת "פעימה חדשה" בראשות חברות המועצה טלי מולנר וציפי קפל לקואליציה; השתיים הודיעו: נשרת את תושבי נתניה מספסלי האופוזיציה.

0
455
סיעת פעימה חדשה - טלי מולנר וציפי קפל. צילום מתוך דף הפייסבוק של טלי מולנר
חברות סיעת פעימה חדשה. צילום מתוך דף הפייסבוק של טלי מולנר

כשלו השיחות להחזרת סיעת "פעימה חדשה" בראשות חברות המועצה טלי מולנר וציפי קפל לקואליציה. השתיים הודיעו: נשרת את תושבי נתניה מספסלי האופוזיציה.

בהמשך לדיווחים ולהימורים בתקשורת, כן או לא חוזרות לקואליציה, הודיעו חברות המועצה טלי מולנר וציפי קפל, כי יישארו באופוזיציה.

בהודעה רשמית, בבוקר יום שני, עדכנו השתיים, כי "בחרנו להישאר באופוזיציה. אנו איתנות בדעתינו שעשינו את הצעד הנכון. צעד אשר יאפשר לנו לשרת אתכם במסירות – תוך שאנו נאמנות לכם ולאג'נדה שלנו".

לטענת השתיים: "כסיום למו"מ שקיימנו ובו הגענו להבנות והבטחות מול ראה׳ע בנושאים הקרובים לליבנו ולאג׳נדה שלנו", התבקשו השתיים למהלך לו סירבו.

לדבריהן, מקורבי ראה"ע, כתנאי לחזרתן, התבקשו לצאת בפוסט משותף עם ראש העירייה. בפוסט, כך לדבריהן, הן התבקשו לכתוב בנוסח משותף, כי הן שואפות לשותפות לשש וחצי שנים. המשמעות, לדבריהן, שמדובר בשותפות גם במהלך הקדנציה הבאה.

בהיבט הפוליטי, במידה והיו חותמות על-כך, המשמעות היא הצהרה ציבורית עקיפה אשר תמנע ממולנר, במידה ותחליט להתמודד על ראשות העיר.

"אנו לא מקבלות תנאי זה כחותמת למימוש. הודענו על הפסקת המגעים. בנוסף הודענו על ההחלטה להישאר באופוזיציה".

עוד ציינו, כי הצהרת מחוייבות לקדנציה הבאה "מנוגדת להיותינו סיעה עצמאית, שפניה לעתיד ושאינה נכנעת לתכתיב בעבור כיסא".

עיקר הפרשה לפני מספר חודשים, כאשר ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, הודיעה לשתיים, בהודעה כתובה לפני כניסת השבת, על פיטוריהן מהקואליציה. במקביל, העבירה פיירברג-איכר את תחומי האחריות של השתיים לחברי מועצה אחרים.

סיעת "פעימה חדשה" הוקמה לפני פחות מארבע שנים על-ידי טלי מולנר וציפי קפל. מולנר, קצינה לשעבר בצה"ל, מוכרת בעיר בזכות פעילותה הציבורית הענפה. קפל שימשה עד לפני ארבע שנים כעיתונאית בכירה ודעתנית. סיעתן של השתיים גרפה בבחירות 2018 שני מנדטים.

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן