פינאס מחכה לנתניה

0
110
טוברנו פינאס מהימים בנתניה. צילום ארכיון: ניר אנשר לנתניה און ליין

טוברנו פינאס, עד לפני עונה במדי מכבי נתניה, יפגוש הפעם במדי ק"ש את קבוצתו לשעבר: "משחק קל זה לא יהיה", אומר פינאס

 עולם הכדורגל, כידוע, מלא תהפוכות – רגע אחד למטה, וברגע השני למעלה. טוברנו פינאס עבר השנה תהליך, שאילו היו מספרים לו אותו בתחילת העונה, הוא היה צוחק. ממגן שמכבי נתניה ויתרה עליו, מצא פינאס מקום של קבע במוליכת הטבלה קריית שמונה החזקה – במסלול שעשוי להסתיים בסוף העונה עם אליפות ביד. בראיון לנתניה און ליין מספר פינאס על התחושות ועל החיים החדשים בקבוצה הצפונית – רגע לפני המשחק היום (שבת) מול נתניה.

ק"ש רשמה ניצחון חשוב על הפועל תל אביב וביסוס נוסף של המקום הראשון בטבלה. איך ההרגשה?

"ברור שההרגשה מצוינת, זאת למרות שלא הצגנו יכולת טובה. דווקא המקום הראשון בטבלה מחייב אותנו, שחקני הקבוצה וכמובן הסגל המקצועי, להתאמץ הרבה יותר. הפקנו לקחים מהמשחק בו ניצחנו, וכעת הראש כבר במשחק הבא".

 האם אתה מופתע שק"ש ממוקמת, נכון לעכשיו, לפני מכבי תל אביב והפועל באר שבע?

"אנחנו לא משתדלים לחשוב על נושא המיקום יותר מדי. אנחנו מתנהלים ממשחק למשחק, עם מטרה ברורה. אומנם, נכון לעכשיו אנחנו ללא הפסד העונה, אבל לא לעולם חוסן. שאננות היא אם כל הבעיות".

 נשמע כאילו אינכם מודעים לכך, שקיים סיכוי סביר שעוד תיקחו אליפות

"אנחנו לא מדברים על זה בחדר הלבשה. כולם מפוקסים ומעדיפים להישאר צנועים. אנחנו לא שוכחים, שהתחלנו את העונה מאוד מוקדם, בגלל ההשתתפות באירופה, מה שסייע מאוד ללכידות הקבוצתית. ברור לכולנו, שאם המצב יישאר כך בחלק העליון של הטבלא, לא נוכל להתעלם מהשאיפה להיאבק על התואר העונה. אולם, יש עוד זמן".

 אתה כבר מספר שנים משחק בליגה בישראל. האם, כמו רבים אחרים גם אתה שואף להתברג באירופה?

 "כרגע אני מאוד מרוצה בישראל ואני לא מסתכל רחוק מדי. למדתי שבכדורגל הכל יכול לקרות. בכל עונה אני מציב לי שאיפות ומטרות ומשתדל לעמוד בהן".

 עד כמה אתה מעורה במה שקורה בנתניה, מהי תחושתך?

"נשארו לי המון חברים בנתניה ומאוד כואב לי לשמוע על המצב. אני מנסה לתמוך בהם מכאן ואני באמת מאמין, שבסוף הדברים יסתדרו על הצד הטוב ביותר. לי, באופן אישי, הייתה תקופה נהדרת במכבי נתניה, ועובדה שאני שומר על קשר עם החברים".

 היום נתניה תתארח בצפון מולכם. האם ניתן לסמן באנקר בטוטו?

"אם כולם היו חושבים כך, היה אפשר לסגור את הליגה ולא לקיים בכלל משחקים. כל משחק הוא בפני עצמו, ומשחק כדורגל הוא לא על הנייר והוא לא תיאורטי".

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן