נתניה: דיירי כפר עידוד למען החיילים

0
483

"אתם החיילים הגיבורים שלנו.  תשמרו עלינו ועל עצמכם ותחזרו הביתה בשלום". כך כתבה אחת הדיירות המיוחדות בכפר עידוד והכניסה את הברכה הדגל לתוך החבילה המיועדת לחיילים הלוחמים בעזה.  הדיירים המיוחדים של כפר עידוד שבנתניה הכינו עשרות חבילות שי לחיילים הלוחמים בעזה במסגרת מבצע "צוק איתן".  את החבילות העבירו לחיילים באמצעות מפקדת מז"י – מפקדת זרוע היבשה, המאמצת את הכפר דרך קבע.

 שוש זיסמן,  מנהלת כפר עידוד, מסרה לנתניה און ליין-ksn, כי " הדיירים המיוחדים של כפר עידוד מחוברים למתרחש בעזה וצופים בחדשות כמו כולם.  הדיירים העלו את היוזמה להכין משהו לטובת החיילים. הם אספו כסף מהדיירים ומצוות הכפר ויחד עם חמדה, אם הבית של הכפר שהייתה בעברה אשת צבא קבע במשך שנים רבות,  רכשו עבור החיילים מוצרי צריכה כגון מברשות ומשחות שיניים, סבונים,  חולצות גרביים תחתונים ועוד".

 דיירי הכפר הכניסו מכתבים אישיים לחיילים וביקשו שישמרו על עצמם ויחזרו הביתה בשלום.  בנוסף,  הקליטה להקת הכפר, "פוגה קטנה" , בניהולה של רינה שטדלר, את השיר "מכתב לאחי" עם מסר לחיילים.  החיילים מצידם שלחו למנהלת הכפר תמונות עם החבילות שהגיעו אליהם ואפילו סרטון בו הם מודים לדיירי הכפר.