בימת "הייד פארק" לתלמידי חוף השרון

0
89

תלמידי החטיבה העליונה בבית החינוך המשותף חוף השרון שבשפיים אירחו ביום רביעי האחרון את ראש המועצה האזורית חוף השרון, אלי ברכה, במסגרת אירוע "הייד פארק" – במה פתוחה לדיון בנושאים על פי בחירת התלמידים.

התלמידים הציגו בפניו שאלות העוסקות ביחסי בית הספר והמועצה ובנושאים קהילתיים. בין השאר שאלו התלמידים על הצפיפות בכיתות והאפשרות לפתוח כיתות נוספות בבית הספר, על פרויקט שבילי האופניים, על הדרכים לשיפור דרכי הגישה בין היישובים, ועל הקמת מתקני כושר וספורט נוספים בבית הספר.

ראש המועצה השיב לתלמידים על שאלותיהם, והסביר מה עושה המועצה בנושאים הללו .

אשל קליינהאוז, מנהל בית החינוך המשותף חוף השרון מסר, כי "בית הספר מבקש להנחיל רוח דיאלוג מכבדת ואנושית בין כל באי בית הספר, תלמידים ומורים כאחד. על מנת לחשוף את התלמידים לדעות שונות ולהעמיק את תחושת השייכות לבית הספר ולקהילה החלטנו לקיים את ה'הייד פארק'. האירוע חושף את התלמידים לחשיבות שבדיון פתוח, מנומס, רהוט וחופשי בין אנשים וגורמים שונים בעלי דעות שונות, הן בבית הספר והן בקהילה".

למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין נמסר, כי בחודשים האחרונים התקיימו בבית החינוך שני אירועי הייד פארק נוספים, במתכונת של "דיבייט": האירוע הראשון התקיים בין מורה חילוני למורה דתי בשאלה "האם לקיים מפגשים דתיים- חילוניים במסגרת פעילויות חברתיות ומהי מטרתם".

כאשר הוחלט לשנות בבית הספר את נהלי התלבושת האחידה בבית הספר התקיים דיון פומבי בין מנהל בי"ס לנציג התלמידים משכבת י"א. למפגש השלישי בסדרה הוחלט לצאת מגבולות חיי בית הספר, ולהזמין למפגש את ראש המועצה האזורית חוף השרון, אלי ברכה.

ראש המועצה, אלי ברכה, מסר בתום המפגש: "נהניתי מאד מהמפגש עם התלמידים, והתרשמתי משאלותיהם הדעתניות. הם גילו הבנה בסוגיות משמעותיות, העומדות על סדר היום של המועצה והוכיחו מעורבות ואכפתיות בכל הנוגע לחיי הקהילה בחוף השרון".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן