עיריית נתניה תעניק מלגות ותסבסד מחנות קיץ לילדים ובני נוער

נתניה, יחד עם רשויות נוספות, תסבסד את מחנות הקיץ של פורום Summer Camps בפעילויות חווייתיות ב-40 מחנות שיפעלו ברחבי הארץ במקביל.

0
303
פעילויות מחנות Summer Camps ישראל. נתניה, כמו רשויות נוספות מסבסדות. צילום לנו בן עזרא
פעילויות מחנות Summer Camps. צילום לנו בן עזרא

נתניה, יחד עם רשויות נוספות, תסבסד את מחנות הקיץ של פורום Summer Camps. במחנות הקיץ נחשפים הילדים ובני הנוער לפעילויות ערכיות וניתוק מהניידים. 

עיריות ראשון לציון, תל אביב, ירושלים, רמת גן ונתניה הודיעו כי יסבסדו בקיץ הקרוב השתתפות של בני ובנות נוער מהעיר במחנות הקיץ של פורום Summer Camps ישראל. הרשויות ישקיעו סכום של כחמישה מיליון שקלים יחד. זוהי השנה השנייה בה רשויות לוקחות אחריות על בני הנוער שלהן, ולא מחכות לתקציבים ממשלתיים. ע

פורום Summer Camps ישראל מוביל למעלה מ-40 מחנות קיץ ברחבי הארץ. ביניהם, מחנה המשלב בין אוכלוסיות של ילדים ונוער בסיכון יחד עם ילדים עם צרכים מיוחדים. כמו גם מחנה המחבר בין נוער דתי לחילוני בהתנדבויות ובפעילויות משותפות ועוד.

מחנות Summer Camps בישראל – עשרה ימים ללא ניידים ופעילויות ערכיות וחווייתיות

המחנות מקנים לנערים ולנערות חוויה מלאת תוכן והעשרה. זאת לצד אטרקציות וחוויות משותפות, התנדבויות והיכרות עם חברים חדשים. כל מחנות הקיץ נמשכים למעלה מ-10 ימים. הם כוללים לינה וניתוק מהניידים. הניתוק, כך על פי מחקר של הפורום, מאפשר לילדים לחוות חוויה עמוקה. במקביל, להתחבר לילדים ולדעות שונות משלהם. המחקר מצביע עוד, כי זה מעלה את תחושות המסוגלות וההערכה העצמית שלהם.

שונה גודמן סון, מייסדת פורום Summer Camps ישראל, אישרה את הפרטים למערכת נתניה און ליין – ksn. "מחנות הנוער שלנו מאפשרים לבני ובנות הנוער מפגש מקרוב עם אוכלוסיות שונות מהם. ממחקרים שאנו מבצעים במחנות, אנו רואים כי ההשתתפות במחנות מעלה את רמות הסובלנות של הנוער אחד כלפי השני. הפעילות מייצרת שיח, המאפשר התקרבות. המחנות גם מעניקים להם כלים ומיומנויות לחיים. במיוחד בעת הזו, בה החברה הישראלית נמצאת בקיטוב איום.  אנו רואים חשיבות עליונה ב'ניתוק' משגרת היומיום והתחברות 'לחיים עצמם'".

להרשמה למחנות הקיץ: summer camps israel