בלש המשטרה אימץ את הכלב שנפצע בזירת הרצח הכפול בנתניה

השוטרים חילצו את הכלב שנפצע באורח קשה מזירת הרצח. לאחר טיפול מציל חיים של הוטרינר העירוני בנתניה, אימץ הבלש שחילץ את הרועה הגרמני

0
383
כלב רועה גרמני שנפצע קשה בזירת רצח כפול בנתניה, אומץ על-ידי בלש המשטרה שהציל אותו.
הבלש והכלב שניצל ממוות במתחם הווטרינר העירוני נתניה

השוטרים חילצו את הכלב הפצוע מזירת הרצח. לאחר טיפול מציל חיים של הוטרינר העירוני בנתניה, אימץ הבלש שחילץ את הרועה הגרמני

לפני כשלושה שבועות הזדעזעה נתניה בעקבות רצח כפול שארע בעיר. בדירה אליה הוזעקו שוטרי נתניה, נמצאו שתי גופות של גבר ואישה. בתקשורת, באותה עת, עסקו בנרצחים ובשאלה מי רצח אותם ולא בפצוע נוסף שנמצא בזירה. רועה גרמני כבן שמונה חודשים.

במהלך הטיפול בזירה המגואלת דם, הבחין קצין בילוש בתחנה בכתמי דם שהובילו לאחד החדרים. כאשר פתח את דלת החדר, הבחין הבלש בכלב מתחבא. הזאב הגרמני, בן שמונה חודשים, התבוסס בדמו.

לוכד הכלבים של עיריית נתניה, ברק יצחקי, שהגיע במהירות, סייע בחילוץ הכלב הפצוע והעברתו למרפאה הווטרינרית העירונית. הווטרינר העירוני, ד"ר שי מלמן, יחד עם הווטרינרית ד"ר אלינה טרוגובניק, הכניס את הכלב לניתוח חירום – לאחר שהתברר כי נדקר בצווארו ובבטנו על-ידי החשוד ברצח.

במהלך שלושת השבועות האחרונים התאושש הכלב במרפאה העירונית. ביום שני הגיעו למרפאה בלשי היחידה ללוחמה בפשיעה בתחנת נתניה בראשות מפקד היל"פ רפ"ק אוהד גולדברג. הם נפגשו עם הצוות הרפואי ובסיומו אימץ הבלש את הכלב לביתו. הליך האימוץ התבצע בשיתוף עמותת הרצליה ונתניה אוהבות חיות.