עידו לוי בדרך לעזוב את נתניה

0
376
עידו לוי, מכבי נתניה. צילום ארכיון ניר אנשר

דרכו של הבלם המוכשר עידו לוי במועדון הצהוב, הגיעה ככל הנראה לסיומה מאחר ולא קיבל את הקיצוץ העתידי בשכרו. הנהלת מכבי נתניה הציעה לשחקן לקבל את כרטיס השחקן שלו חזרה וללא כל תמורה כשהתנאי היחיד, שזה יוותר על חוזהו. עד כה לא התקבלה החלטה רשמית מצידו של השחקן שבינתיים בודק אופציות אחרות ואף מתעניין במעבר לאירופה.

לוי, היה עתיד להיות מרכז ההגנה בסגל של שלומי דורה יחד עם אנדריי מישצ'נקו אך כידוע, דברים לא תמיד יוצאים כמתוכנן ומי שככל הנראה יחליף את לוי בהרכב הוא ירין חסן שעד כה הוכיח, לפחות על פי משחקיו במסגרת גביע הטוטו, שהנעליים שעידו לוי משאיר אחריו לא גדולות עליו בהרבה. לא מעט קבוצות חפצות בשירותיו של הבלם המבטיח, בניהן עירוני קרית שמונה ובני יהודה, אך כאמור נציגים מטעמו של השחקן מגששים בעבורו במגרש של הגדולים, לוי שבוחן ושוקל כל הצעה בכובד ראש מעוניין לחתום בקבוצה אחרת בטרם תתחיל העונה.

עוד שחקן שעתיד לעזוב וזאת רגע לאחר שחתם בשורות המועדון – כך לפחות העריכו גורמים שונים למערכת ספורט נתניה און ליין – נתניה און ליין, הוא ז'רקו גרובוביץ' המונטנגרי. הקשר שחתם לאחרונה במועדון, הגיע פצוע ובשל כך ישוחרר מהקבוצה. על אף גל העזיבות שפקד את הקבוצה יש גם מעט בשורות טובות: מכבי חיפה שהחליטה להחתים את הקשר הגמבי, חמזה בארי,לשלוש שנים ולהשאילו למכבי נתניה.

מסתמן כי הקשר הותיר רושם חיובי עת נבחן בקבוצה וכי בחיפה מתכננים על שירותיו לטווח ארוך. מצידה של מכבי נתניה, השאלתו של השחקן מחיפה פותרת מעט מהכאב ראש שנוצר אחרי שאלה לא הצליחו להגיע להסדר עם שחר הירש וכן עם עזיבתם של שני שחקנים משמעותיים לקבוצה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן