ביצע מעשה מגונה בילדה ונשלח לכלא

2
111
אילוסטרציה. פוטוליה

תושב האזור, עובד ניקיון שהוזמן לביצוע עבודות בבית הקטינה, הורשע על סמך הודאתו.

תושב האזור (43) הורשע על סמך הודאתו בעבירה של מעשה מגונה בקטינה. מכתב האישום עולה, כי הנאשם הועסק כעובד ניקיון בחברת ניקיון. בחודש יולי 2013 הזמינה אמה של הקטינה, שהיתה בת 7.5, שני עובדי ניקיון מהחברה לביתה הנמצא באחד היישובים באזור.

הנאשם הגיע לדירה יחד עם עובדת נוספת. במהלך שהותו בדירה, נכנס לחדרה של הילדה בשעה שישנה. הילדה התעוררה והבחינה בנאשם. בהמשך מסר לה הנאשם בגדים שהיו מונחים בחדשה וביקש ממנה למדוד אותם בעודו בחדרה. הילדה נעתה, פשטה את בגדיה ולבשה את הבגדים שמסר לה. לאחר מכן אחז הנאשם בחלקו האחורי של מכנסי, מתח אותו לכיוונו, הכניס את ידו מתחת למכנסיים ונגע בישבנה של הילדה. לאחר מכן הורה לה לשכב, הפשיט את מכנסי ותחתוניה ופיסק את רגליה. בעודה שוכבת נגע באיבר מינה וליקק אותו.

התביעה עמדה על חומרת מעשיו של הנאשם ועל הנזק שגרם לילדה ולבני משפחתה ועתרה לעונש שנע בין 30 ל-54 חודשי מאסר בפועל. בנוסף עתרה התביעה למאסר על תנאי, קנס ופיצוי לילדה.
פרקליטו של הנאשם ביקש לדון את הנאשם במידת הרחמים וציין, כי המעשה המגונה לא לווה בהפעלת כוח כלפי הילדה. לטענתו המעשה היה ספונטני וכי יש לזקוף לזכותו של הנאשם את הודאתו במסגרת הסדר דיוני, שחסך את עדות הילדה ועדויות מעורבים נוספים.

שופט בית משפט השלום בכפר סבא, מיכאל קרשן, קבע, כי "הנאשם פגע מינית בילדה כבת 7.5, המעשה המגונה שביצע באותה ילדה נמצא בתקרת החומרה של קשת המעשים שניתן לבצע תחת הגדרת העבירה בה עסקינן – ממש על סף האינוס. המעשה בוצע בעת שהנאשם אמור לבצע עבודה בבית הילדה, תוך ניצול חמור של האמון שניתן בנאשם על ידי אם הילדה, אשר הזמינה אותו להיכנס לביתה".

בנוסף ל-44 חודשי מאסר בפועל מיום מעצרו, גזר השופט קרשן על הנאשם 12 חודשי מאסר על תנאי, קנס בסך 5000 שקלים וכן פיצוי לילדה בסך 30 אלף שקלים.

2 תגובות

  1. מזעזע עד כמה ההורים צריכים להיות חשדנים עד כדי היפוכונדריה כדי שלא יקרו מצבים כאלה אין אמונה באף אחד !!!! התום והיופי נמוג מהעולם !!

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן