בני לם סוגר מעגל: ישמש כמאמן מכבי נתניה

המאמן בני לם צפוי לחתום על חוזה לשלוש עונות כמאמן מכבי נתניה. בחוזה סעיף מיוחד המאפשר לו לעבור לאימון הנוער. 

0
378
בני לם נתניה
בני לם. צילום ניר אנשר

המאמן בני לם חתם על חוזה לשלוש עונות כמאמן מכבי נתניה. בחוזה סעיף מיוחד המאפשר לו לעבור לאימון הנוער. 

עכשיו זה רשמי: החל מהיום (שני) בני לם ישמש רשמית כמאמן מכבי נתניה לשלוש עונות.

מספר ימים לקח להנהלת מועדון מכבי נתניה לקבוע מי יהיה המאמן הבא של מכבי נתניה. לפני פחות משבוע הודיעה הנהלת הקבוצה על פיטוריו של אטוולד. הרקע לפיטוריו נבע מההפסד לקבוצת הפועל חדרה. אולם, לא ההפסד עצמו הוביל לפיטוריו, אלא איכות המשחק הנתנייתית בהיבט הקבוצתי.

בתחילה נזרקו לאוויר שורה ארוכה של שמות. אולם, ככל שעבר הזמן היה ברור כי מכבי נתניה תעדיף מאמן עם זיקה ישירה לקבוצת מכבי נתניה. במשחק האחרון, משחק בו נתניה רשמה לראשונה ניצחון העונה, עמד על הקווים רן קוז'וק. בבוקר יום ראשון נרשמה פנייה רשמית למכבי חיפה – בבקשה לאשר פתיחת מו"מ עם בני לם, המשמש כמאמן הנוער והמנהל המקצועי.

ביום שני בבוקר, מכבי נתניה שחררה הצהרה רשמית. בני חתם על חוזה לשלוש עונות. בחוזה עצמו סעיף מיוחד, המאפשר לו, במידה ויוחלט, כי יוכל לשמש כמאמן הנוער.

בני לם: "… עבורי, מכבי נתניה זה הרבה מעבר למועדון כדורגל, זה הבית שלי. הבית בו חונכתי, גדלתי ושיחקתי. להיות מאמן מכבי נתניה זו סגירת מעגל מרגשת עבורי…". 

בני לם, שישתייך לקבוצת היהלומים בזמן בו הייתה נתניה ועוד 15, התמחה במשך עשרות שנים באימון ילדים ונוער. הוא הוביל את בית"ר טוברוק ואת מכבי נתניה (מחלקת הנוער) להישגים חסרי תקדים. כך גם עשה במחלקת הנוער של מכבי חיפה.

בסוף שנות התשעים אימן קבוצה בליגה הלאומית (אז הליגה הבכירה). לפני מספר שנים שמו של בני לם עלה כמועמד לשמש מאמן מכבי נתניה. עם זאת, זה לא צלח. מה גם, שלמרות שבעבר התבטא ואמר שמבחינתו לאמן את מכבי נתניה בוגרים זו סגירת מעגל, באופיו הוא מעדיף לטפח את כדורגלני העתיד.

סגנון המשחק המועדף על בני לם הוא משחק שמח ומהיר. הוא דורש מכל שחקניו לשלוט בכל העמדות ולסייע להרכב. כמאמן תחרותי במיוחד לם.

ומה אומר בני. "בראשית דבריי, אני רוצה להודות ליענקל'ה שחר, איציק עובדיה ולבית הנהדר בו הייתי בשנתיים האחרונות – מכבי חיפה. כמובן, אני רוצה להודות להם על ברכת הדרך שנתנו לי במעבר למכבי נתניה".

"עבורי, מכבי נתניה זה הרבה מעבר למועדון כדורגל, זה הבית שלי. הבית בו חונכתי, גדלתי ושיחקתי. להיות מאמן מכבי נתניה זו סגירת מעגל מרגשת עבורי. אני רוצה להודות להנהלת מכבי נתניה על שבחרה בי. אני בטוח, שיחד עם חומר השחקנים המדהים שיש פה, הצוות הנפלא שעוטף את הקבוצה וכמובן האוהדים שהם השחקן ה-12, נצא ביחד לדרך חדשה ומוצלחת".

כתבות נוספות העשויות לעניין את גולשי נתניה און ליין:  

אליפות העולם כדור-מים נשים U20 תתקיים במכון וינגייט נתניה

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן