סיפורו של גיבור

0
142

את מה שעבר אלעד חיים בן ה-12, אנשים לא עוברים במשך חיים שלמים.
זה התחיל בגיל 6 אז חלה הידרדרות רפואית במצבו של אלעד שהחל לחוש חולשה בשרירים והתקשה ללכת, בתחילה טענו הרופאים שמדובר במחילת הנשיקה , אולם בבדיקה שנערכה באיכילוב הסתבר כי הבעיה קשה בהרבה. בגופו של אלעד התגלה סרטן לימפומה תת עורית נדיר והוא החל באופן מידי לעבור טיפולים כימותרפיים וסטרואידים על מנת לנסות ולנצח את הסרטן.
הרופאים התקשו להעריך את סיכויו של אלעד לשרוד, אולם אלעד ומשפחתו לא ראו אופציה אחרת למעט ניצחון. לאחר כשנה של מאבק עיקש, בה בית החולים הפך לביתו השני של אלעד התבשרה המשפחה בבשורה המאושרת, אלעד ניצח את המחלה, הסרטן עזב את גופו.
במהלך הטיפולים הקשים, הדבר היחיד שחיזק את אלעד הוא אהבתו לכדורגל והרצון להגשים את חלומו הגדול להפוך לשחקן מקצועי,כאמור הדבר הראשון שעשה אלעד כשיצא מבית החולים היה לקנות ציוד כדורגל כדי להצטרף לילדי השכונה.

בניגוד למשפט הידוע, אצל משפחת חיים הברק מסתבר הכה פעמיים. לאחר כמעט שנתיים בהן אלעד החל להתנהל כילד רגיל וממעט לבקר בבתי חולים, חלה אלעד בדלקת גרון שבאה לידי ביטוי בחולשה קיצונית שמנעה ממנו להרים חפצים, לשתות ובוודאי שלשחק כדורגל.
ההורים המודאגים מיהרו לבית החולים ואושפזו שוב באיכילוב לבירור של כמעט חודשים בסופו התגלתה אצל אלעד שוב מחלה נדירה- דרמטומיוזיטיס- מחלה דלקתית קשה ונדירה מאוד (3 ילדים מתוך מיליון) בכל שרירי הגוף הכוללת, רגליים, ידיים וכל שאר חלקי הגוף.
אלעד נאלץ לחזור לבית החולים איכילוב ושוב באורח פלא לא הסכים לוותר, נלחם גם במחלה החדשה וכעת הוא נמצא בשלבי החלמה סופיים כשהוא מקבל מידי שבוע תרופה כימית וסטרואידים המאפשרת לו להתגבר על החולשה שיוצרת המחלה ולהחלים ממש תוך מספר חודשים.

לפני מספר שבועות כאשר יכול היה אלעד לחזור ולשחק כדורגל הוא פנה להוריו בבקשה נרגשת לשחק על מגרש דשא. אחד מאנשי הצוות הרפואי באיכילוב הפנה את המשפחה לעמותת "אורות של תקווה" המגשימה חלומות לילדים חולי סרטן. לקראת יום ההולדת ה-12 של אלעד פנו אנשי העמותה למועדון הכדורגל של בית"ר טוברוק בבקשה קטנה- לקבל את המגרש לכשעה על מנת לחגוג לאלעד יומלדת עם חבריו.
אנשי טוברוק בראשות יו"ר המועדון מייקל בוברוב ומנכ"ל המועדון גל יעקב נענו באופן מידי לבקשה ואף יותר מכך. הילדים שיחקו במגרש במשך שלוש שעות, שחקני הנוער של המועדון שיחקו עם אלעד והחברים (כ-50 ילדים) ואלעד קיבל במתנה את מדי המועדון, נעליים וציוד והפרס הגדול שמתחיל את הגשמת חלומו הצטרפות לקבוצת בית הספר לכדורגל של המועדון.
מייקל בוברוב יו"ר בית"ר טוברוק: " ברגע ששמעתי את הבקשה של אלעד ואת סיפורו ידעתי שאנחנו בבית"ר טוברוק נעשה כל מה שביכולתנו על מנת לעזור לו להגשים את חלומו. כמועדון שחרט על דגלו תרומה לקהילה, עזרה לנזקקים וחינוך לערכים אנחנו פועלים תמיד לעזור למי שאפשר. אני מאושר ומתרגש לראות את אלעד רץ ומשחק על המגרש. כולי תקווה כי התקופה הקשה מאחוריו ושנראה אותו במדים של טוברוק ובמגרשים שלנו עוד הרבה שנים ואני מתחייב שאנו נמשיך ונעשה כל מה שניתן בשביל לעזור לו".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן