זה שיר פרידה – אומרים תודה ללארי קאיודה

2
316
האוהדים נפרדים מלארי קאיודה. עיבוד תמונה: נתניה און ליין - ksn

הוא הגיע לנתניה לפני שנתיים ועשה הרבה מעבר למצופה. רגע לפני שיטוס ליעד הבא, נתניה און ליין – ksn אומר ללארי קאיודה תודה.

 הוא נולד בניגריה ועוד בהיותו ילד היה קשה להתעלם מהכישרון שלו עם הכדור. אחרי ששיחק בניגריה, חוף השנהב ותקופה קצרה מאוד בשוויץ, הגיע לארי קאיודה לישראל וחתם חוזה לעונה אחת כחלוץ במכבי נתניה. החיבור שלו עם הקבוצה ועם הקהל היה כמעט מידי וראה היה כי קהל האוהדים בנתניה קיבל בזרועות פתוחות את החלוץ הניגרי והוא החזיר להם אהבה כשהאריך את החוזה לעונה נוספת.

מיותר לחזור ולטחון את העונה הלא פשוטה שעברה על הקבוצה מעיר היהלומים, אך עם הנתון הבא אין ויכוח: לארי קאיודה היווה את אחת מנקודות האור הבודדות בהן נתניה יכלה להיאחז. החלוץ הניגרי הוכיח, פעם אחר פעם, כי הקבוצה חשובה לו וכך גם האוהדים, כשנתן את כל כולו במגרש ונלחם גם כשנראה היה שהמצב אבוד. לא מעט שערים (13 ליתר דיוק) הבקיע קאיודה לזכותה של נתניה לאורך העונה וכנראה את הישארותה של מכבי נתניה בליגת העל אנחנו די חייבים לו.

ביום ראשון האחרון חתם לארי קאיודה על חוזה לשלוש עונות באוסטריה וינה, לאחר שהחוזה שלו עם נתניה הגיע לסיומו בתום שנתיים. בחודשים האחרונים היה לארי מעין קלף הישרדות עבור נתניה הן מבחינת כישוריו כשחקן אך במיוחד בשל שווי הכרטיס שלו בשוק הפתוח.

מכירתו של קאיודה הייתה הכרחית ומנהלי הקבוצה אף ניסו לשכנעו לעזוב כבר בחלון העברות בחודש ינואר – כל זאת כדי שהכסף מעסקת מכירתו של השחקן ישמש לתשלום המשכורות של שחקני הקבוצה ואנשיה. קאיודה, שסרב בכל תוקף, הודיע כי רק בתום העונה הוא יעבור. התנהלותו חילקה את האוהדים לשניים: אלה שטענו שמדובר במכירה הכרחית להצלת הקבוצה ואלה שטענו הפוך. בכל מקרה, לכולם היה ברור, שקאיודה לא ימשיך לעונה שלישית בנתניה.

מיד לאחר החתימה על חוזהו החדש העלה קאיודה פוסט לפייסבוק בו הוא משתף בתחושותיו הלא פשוטות ולא שוכח להודות לקהל האוהדים הנאמן, שידע להעריך כל צעד שעשה למענם. גם אוהדי הקבוצה לא נותרו אדישים והעלו לא מעט פוסטים בהם הם אומרים לו בעיקר תודה. אז רגע לפני שניתן לתצלומי הפוסטים לדבר בעד עצמם, גם אנחנו, בנתניה און ליין, אומרים לקאיודה תודה ומאחלים לו המון בהצלחה בקבוצתו החדשה.

2 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן