נתניה: תקף את בן זוגה של האקסית שלו ושוחרר

0
89

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגשו נגד תושב נתניה (37) בגין חבלה חמורה. מכתב האישום עולה, כי הנאשם וצעירה מנתניה היו בעבר בקשר רומנטי. לפני כחודש חזרה הצעירה עם צעיר אחר מבילוי משותף אל הדירה בה היא מתגוררת. לפתע הגיע הנאשם מאחוריה, דחף את הצעיר והכה אותו בגבו ובראשו. על פי כתב האישום היה הנאשם באותה עת תחת השפעת אלכוהול.

הצעיר הסתובב לעבר הנאשם, דחף אותו בחזרה והכה אותו במכות אגרוף. בהמשך שלף הנאשם מכיסו חפץ חד וניסה לדקור את צעיר, שקפץ לאחור, נפל ושבר את ידו. הצעירה חצצה את השניים, תפסה את הנאשם בגרונו וחזהו ואמרה לו: "תעזוב אותו, אני מוכנה להיות איתך, רק אל תעשה לו נזק". כתוצאה מהמקרה נזקק הצעיר לטיפול רפואי, לאחר שנחבל ושבר את ידו.

בחקירתו טען הנאשם, כי הצעירה היתה חברתו במועד האירוע וכי ישן לילה קודם בביתה. לדבריו הוא שב אל הדירה ומכיוון שלא היתה שם ירד למטה ואז ראה אותה ואת הצעיר. עוד סיפר הנאשם בחקירתו, כי דחף את הצעיר בתגובה וסטר לו, אז נפל בן הצעיר. הנאשם מכחיש שהחזיק סכין.

פרקליטו של הנאשם, עו"ד מירון רוזנטל, עתר לבית המשפט לשחרר את הנאשם למעצר בית בתנאים מגבילים. שופטת בית משפט השלום בפתח תקווה, מרב גרינברג, נענתה לבקשה ושחררה את הנאשם למעצר בית. השופטת גרינברג הורתה לערוך לנאשם תסקיר מבחן.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן