עוגיות גבינה מטריפות וקלות להכנה

תמיד אהבתי עוגיות גבינה. המתכון לעוגיות גבינה זה, אולי נראה תמים, עד שריח האפייה ממלא את המטבח בניחוחות גבינה (וגם שוקולד... לא חובה, אך בהחלט מוסיף המון).

4
1913
עוגיות גבינה - מתכון לעוגיות גבינה
עוגיות גבינה עם טוויסט שוקולד קרמל מלוח

עוגיות גבינה המבוססות על השילוש הקדוש (קורנפלור, אבקת סוכר וגבינת שמנת/ שמנת), הן מטריפות, קלות להכנה ומאפשרות אין ספור וריאציות

תמיד אהבתי עוגיות גבינה. המתכון לעוגיות גבינה זה, אולי נראה תמים, עד שריח האפייה ממלא את המטבח בניחוחות גבינה (וגם שוקולד… לא חובה, אך בהחלט מוסיף המון).

כמו כל קונדיטור ובלוגר אוכל, אני יוצר גם בעצמי, אבל גם משוטט ברשת וביוטיוב כדי ללמוד עוד ועוד. כאשר נתקלתי בעוגיות האלה, היה ברור לי שאני חייב לנסות ולהתנסות.

מתכון עוגיות גבינה – רמת קושי: קל

מרכיבים:

200 גרם קמח

100  גרם נטורינה או חמאה

שקית אבקת אפיה

גבינת שמנת מעל 20%

50 גרם קורנפלור

150 גרם אבקת סוכר

חצי  כפית מלח

2 ביצים גודל M

שוקולד אהוב לטעמכם. אני בחרתי לשלב בחלק מהעוגיות שוקולד רובי ובנותרות שוקולד קרמל מלוח (יש לקצוץ דק, אבל לא מדי)

הוראות הכנה:
בקערה בינונית משלבים את  הקמח, הקורנפלור, אבקת האפיה והמלח. מערבבים לאיחוד ראשוני (אל החומרים "היבשים")

במקביל, בקערת המיקסר נשלב חמאה (בטמפרטורת החדר) וגבינת שמנת. יש לעבוד במהירות בינונית – עד לקבלת מרקם קרמי. נוסיף את הביצים ונמשיך לערבל עד קבלה של מסה אחידה. בשלב  זה נוסיף את אבקת הסוכר. נערבב ונוסיף  את תערובת החומרים היבשים ואת השוקולד שקצצנו מראש. נערבב רק עד שהתערובת תהיה אחידה – לא יותר.

נצנן את התערובת במקרר למשך שעה כדי שהיא תתייצב. חשוב מאוד לכסות עם ניילון נצמד את הקערה כדי שהתערובת לא תקלוט טעמים מהמקרר.

בינתיים נכין תנור לחום של 190 מעלות. בתום משך זמן המנוחה  הדרוש לעוגיות במקרר, נוציא ובידיים רטובות נקרוץ כדורים ונשטיח ו… נניח על מגש אפייה.

האפייה עצמה ממש קצרה ונמשכת 10 דקות. הן יוצאות בהירות וזה בסדר! (חוצמזה, תמיד אפשר לקחת אחת ולבדוק אם צריך דקה או שתיים יותר). לאחר משך האפייה הדרוש מוציאים, מצננים מעט ומגישים

מתכונים נוספים של קונדיטור סער אהרוני, שגולשי נתניה מבשלת אהבו במיוחד: 

עוגיות אמסטרדם – המתכון לעוגיות ששיגעו את העולם

עוגת טארט תפוחים – פינוק אמיתי לסופ”ש

עוגת טורט רכה וגבוהה במיוחד

4 תגובות

  1. סער אין מילים בפי להודות לך על מתכונים נהדרים מוסברים היטב להכנה. אתה אלוף עולם עלה והצלח סער והשמיים הם הגבול עבורך.???????⁦❤️⁩

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן