בית"ר נס טוברוק: שיתוף הפעולה המחודש עם מ. חיפה, מניב תוצאות

גידול חד בכדורגלנים צעירים המעוניינים להתאמן בביה"ס לכדורגל של בית"ר נס טוברוק - נתניה; על-פי ההסכם: זכות ראשונים לקבוצת מכבי חיפה על כדורגלני טוברוק

1
476
בית
צילום fotolia

שבועיים לאחר שנחתמה עסקת העברתו של שחקן נבחרת הנוער, רועי אלימלך מקבוצת בית"ר נס טוברוק למכבי חיפה, ונדמה כי שני הצדדים מרוצים.

על-פי הסכם שיתוף הפעולה אשר חודש בין שני המועדונים, למכבי חיפה תהיה זכות ראשונים בבחירת כדורגלנים עם פוטנציאל, בעוד שבית"ר טוברוק תוכל לקלוט כדורגלנים צעירים שישוחררו ממכבי חיפה.

למערכת נתניה אונליין נודע, כי במכבי חיפה מתעניינים בעוד שורה של כדורגלנים המתאמנים בטוברוק. טוברוק שימשה במשך שנים ארוכות כיצואנית הכדדורגלנים הגדולה ביותר לליגת העל.

עד לפני כשמונה שנים, התקיים הסכם שיתוף פעולה מסוג זה בין שני המועדונים.

כעת, כאמור, הוא חודש.

קדם להליך זה מעברו של המנהל המקצועי של בית"ר טוברוק, בני לם, לפני כשנה, למחלקת הנוער של מכבי חיפה – זאת בהתאם לסיכום בין מכבי חיפה לבעלי בית"ר טוברוק, אריק איזיקוביץ.

חידוש ההסכם, כאמור, כבר נושא פרי ועל-פי הצפי עשוי לתרום משמעותית לשתי הקבוצות – הן בהיבט הכספי והן בהיבט המקצועי בטיפוח דור העתיד של כדורגלני ישראל.

בתוך כך, לקראת פתיחת העונה הקרובה הודיע בעלי קבוצת בית"ר טוברוק, אריק איזיקוביץ, על חיזוק משמעותי לקבוצות הליגה.

למערכת נתניה אונליין מסר איזיקוביץ, כי כל קבוצה בליגה תלווה על-ידי שני מאמנים. מדובר בצעד משמעותי המיועד לחדד את יכולות הכדורגלנים.

בנוסף, כך נמסר, יצורפו מאמן מנטלי, מאמן כושר וכן תזונאי.

התזונאי הוא המאמן הבכיר ומי ששימש בעברו כמנכ"ל המועדון: גי בלחסן. גי נחשב לאחד התזונאים הבולטים בישראל בתחום הספורט ההישגי בכלל ובתחום כדורגל נוער בפרט.

כתבות נוספות העשויות לעניין את גולשי נתניה אונליין: 

אליה סנה ברשימת נבחרת ישראל הצעירה בפיזיקה

 

 

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן