מתחת לאפס: 0:0 בין נתניה לבני סכנין

0
101

האם אפשר להתחיל להיפרד משלומי דורה? על אף שליטתה המוחלת והיתרון המספרי על בני סכנין במחצית השניה, מכבי נתניה לא הצליחה לנצח גם הפעם ונותרה בתחתית הטבלה. אם לא די בכך, בסוף המשחק נרשמה תקרית מביכה בין קשר הקבוצה משה לוגסי לבין קומץ האוהדים שעל אף המחאה הגיע לעודד את הקבוצה. על אף התוצאה המאכזבת שלא באמת שירתה את שני הקבוצות, יש לציין לשבח את שוערי שני הקבוצות שהפגינו משחק מרשים ומנעו מקבוצתם לספוג שער.

אי אפשר לומר שהמפגש בין בני סכנין למכבי נתניה לא היה חם, אפילו רותח. חניכיו של שלומי דורה הפגינו שליטה לאורך רוב המשחק והגיעו ללא מעט מצבים, לצערם הם נתקלו ביום טוב, אפילו מצוין של רן קדוש, שוערה של בני סכנין. רגע לפני שריקת הסיום למחצית הראשונה, קיבלה מכבי נתניה מעין בונוס, דיוגו קאצ'ובה הורחק מהמשחק לאחר שחבט בשחקנה של מכבי נתניה במהלך תגרה שהתפתחה בין השחקנים. המחצית השניה נפתחה בשליטה מוחלטת של הצהובים ונראה היה כי הקבוצה המקומית מנצלת את יתרונה המספרי וגול הוא רק עניין של זמן, אך מיותר לציין שלא אלה הם פני הדברים ומי שכמעט רשמה ניצחון הייתה בני סכנין לולא החמצתו המטורפת של הילאל מוסא שעמד מול שער ריק ובמקום לבעוט ולהכריע את המשחק חלם ואיפשר לברק לוי לחזור למקומו ולהרחיק את הסכנה.

בסוף המשחק קשר הצהובים, משה לוגסי ניסה להתקרב לקומץ אוהדים שהגיעו לדוחא לעודד את הקבוצה במטרה להודות להם, אך העצבים והמתח הוביל את אותם אוהדים לצעוק לעברו עד שזה ירד לחדר הלבשה. האוהדים המשיכו בצעקות "אם לא תחזור נשחט אותך" ומספר דקות לאחר מכן חזר לוגסי חזרה לכר הדשא ופנה לאוהדים כשהוא עם דמעות בעיניו. לוגסי דיבר עם האוהדים ובסופו של דבר נרשמה לחיצת ידיים בינו לבין אותם אוהדים.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן