עיריית נתניה משפרת השירות; מחליפה את מערך הטלפוניה

החלפת מערך הטלפוניה, באמצעות חברת Avaya, יכלול חיבור 2,000 מעובדיה ב-40 אתרים למערכת טלפוניה אחת. המהלך צפוי לצמצם לעירייה עלויות שוטפות ולשפר זמינות לאזרח

0
396
עיריית נתניה מטמיעה את מערכות אוויה - avaya. צילום אופיר חכם
צילום אופיר חכם

החלפת מערך הטלפוניה, באמצעות חברת Avaya, יכלול חיבור 2,000 מעובדיה ב-40 אתרים למערכת טלפוניה אחת. המהלך צפוי לצמצם לעירייה עלויות שוטפות ולשפר זמינות לאזרח

עיריית נתניה מיישמת פרויקט רחב היקף לשדרוג מערך הטלפוניה והתקשורת שלה. כך מאשרת חברת Avaya. הפרויקט מתבצע בכל אתרי העירייה בעיר והוא מתבסס על טכנולוגיות תקשורת IP מתקדמות. עד כה פעלו מערכות הטלפוניה ברחבי העיר בצורה נפרדת ועצמאית באתרים השונים. מה שגרם להוצאות גבוהות יחסית לחיבור ישיר, וכן סרבול רב בתקשורת.

עם המעבר למערכות Avaya תפעל בעיריית נתניה מערכת טלפוניה מתקדמת מבוססת תקשורת IP. המערכת המתקדמת נוחה לניהול, תפעול ובקרה.  מערכת התקשורת תחבר כ-40 מבנים של עיריית נתניה הפרוסים ברחבי העיר. ברשימה: מבני העירייה הראשיים וכן סניפים קטנים כגון: בית יד לבנים, משרדי החופים, משרדי מינהל הרווחה ועוד.

הפרויקט החל לפני מספר חודשים והוא מתבצע במספר שלבים. את הפרויקט מבצעת בזק בינלאומי. משתמשי הקצה, עובדי העירייה, ישתמשו בטלפוני IP של חברת אוויה.

עם המערכת של אוויה עובדי העירייה יוכלו להתקשר ולהיות זמינים בטלפון המשרדי, דרך המחשב או בטלפון נייד. דגש רב שמה החברה על אבטחת מידע. בנוסף לכך, המעבר לטלפונית IP ולמערכת טלפוניה אחידה לכלל משרדי העירייה, יאפשר לחסוך הוצאות רבות של שיחות בין משרדי העירייה. במקביל, לייעל את הוצאת השיחות מתוך הארגון מצירי התקשורת הראשיים.

כחלק מהפרויקט קיימת התייחסות לשרידות, המשכיות עסקית ופעילות בחירום. מערך הטלפוניה החדש נותן מענה במקרי חירום או תקלה – באמצעות דילוג לאתר חליפי.

"המעבר למרכזיית ה-IP החדשנית של אוויה היה חלק מחשיבה אסטרטגית". כך קובע  ירון ריבו, מנהל אגף מחשוב ומערכות המידע בעיריית נתניה. "השינוי יאפשר לנו לעבוד במערכת טלפוניה אחת נוחה לתקשורת מתקדמת. אנו רוצים לאפשר למשתמשים ליזום שיחות ולקבל שיחות. לא רק ממכשיר הטלפון שלהם במשרד, אלא גם דרך המחשב או הסלולר. בכך, לאפשר גמישות תפקודית והמשכיות עסקית".

כיצד גישה זו תייעל למשל את עבודת עובדי מוקד 106, שאמורים להיות זמינים סביב השעון?

"עובדי מוקד 106 של עיריית נתניה, העובדים במשמרות, יוכלו לעשות את עבודתם גם מרחוק. מעבר לכך זכינו לתכונות ויכולות חדשות של המרכזייה. כגון: הפעלת נתבי שיחות גמישים, אפשרות לשיחות ועידה. בנוסף, מעבר לשלוחה אחרת כאשר שלוחה אחת תפוסה. את מערכת הטלפוניה החדשה ננטר וננהל דרך האתר המרכזי. אנשי אגף מחשוב ומערכות המידע קיבלו מערכת גמישה ונוחה לניהול".

כמה עברו למערכת החדשה וכמה עוד צפויים לעבור? 

"עד כה עברו כ-400 משתמשים למערכת החדשה מתוך כ-2,000 משתמשים. ככל שאנו ממשיכים בהליך ההטמעה אנו רואים את היתרון במעבר לטלפונית IP. הן בשל החיסכון בעלויות השיחות בין האתרים והן ביציאה מרוכזת של שיחות מהאתרים המרכזיים". כך אומר יגאל לומברד, מנהל מחלקת טלפוניה ותקשורת בעיריית נתניה. "ככל ונצטרך, יוכלו עוד משתמשים להתחבר לאפליקציה של אוויה. החיבוא הוא באמצעות הענן הפרטי של עיריית נתניה".

ישראל דויד, מנהל לקוחות אווייה ישראל, הוסיף למערכת נתניה און ליין – ksn, כי "המעבר של עיריית נתניה למערך התקשורת המתקדם של אווייה הוא המקפצה לה היא חיכתה. השינוי כבר נראה בעבודה. הן בשביעות רצון העובדים והן בחסכון בעלויות שיחות. כמובן, היתרונות בגמישות הניהול ובפשטות התקשורת בין העובדים ובין הסניפים הרבים של העירייה. עם המערכת החדשה עיריית נתניה מאפשרת קיום תקשורת בין חלקיה השונים ומשפרת את השירות לתושבים בעיר"

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן