ממשיכה לשקוע: נתניה הפסידה לבית"ר ירושלים 1:0

0
85

במסגרת המחזור ה-16 של ליגת העל פגשה מכבי נתניה את בית"ר ירושלים למשחק שעבור נתניה היווה חלק ממלחמת קיום או יותר נכון הישרדות שלמרבה הצער הסתיים ללא כל חדש. שוב נתניה הפסידה. התסכול הכעס והלחץ של השחקנים והאוהדים כאחד נותן אותותיו והתקווה לשרוד את העונה הנוכחית ולהישאר בליגת העל גם בעונה הבאה הולכת ונגמרת. כאמור חניכיו של ראובן עטר רשמו משחק נוסף,תשיעי ברציפות ללא ניצחון ואם לא יקרה נס של ממש הם ימצאו את עצמם בסוף העונה יורדים לליגה הלאומית.

ראובן עטר שהגיע במקומו של שלומי דורה עוד לא רשם ניצחון ראשון מאז חזרתו לקווים של נתניה אך עם זאת אי אפשר להתעלם מהעובדה כי מכבי נתניה מציגה במשחקיה האחרונים יכולת טובה וכדורגל לא רע בכלל רק שהכדור משום מה לא מוצא את הרשת. גם הפעם במשחק מול בית"ר שחקני נתניה הציגו יכולת טובה והיו פייבוריטים לניצחון לאורך כל המשחק אך גם הפעם ביש המזל הכה בקבוצה, היה זה יובל אבידור שרשם שתי החמצות ענק שהיו יכולות להעניק לנתניה את הניצחון המיוחל והנקודות הקריטיות שהיא כל כך צריכה.

למכבי נתניה ברור כי הבעיה העיקרית ממנה היא סובלת וצריכה פתרון מיידי, היא סוגיית ההתקפה. לנתניה את את מי שיכניס את הכדור לרשת, אין רגל מסיימת ועד ינואר המצב כנראה  יישאר כפי שהוא. ירין חסן,בלם הקבוצה התייחס להפסד בטדי ומסר לנתניה און ליין: "אי אפשר להגיד שאנחנו לא מחויבים לקבוצה,אני באמת חושב שאנחנו נראים טוב". חסן גם ביקש לפנות לאוהדים הצהובים בבקשה: "אני מבקש מהאוהדים רק תהיו איתנו. כמו שאנחנו הכנסו את הקבוצה לבוץ, אנחנו גם נוציא אותה אני מבטיח. בשבועות הקרובים תראו מכבי נתניה אחרת".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן