הרכילות של חנוכה- אומרים ביי לחופש…

0
269
קולאז' צהוב - מערכת הגרפיקה של נתניה און ליין - נתניה

מה המצב אלופים? זהו, אפשר להיפרד יפה מהסופגניות עם הריבה, מהצרחות של הילדים שמתחננים שניקח אותם לפסטיגלים ולהצגות, ואיך לא, גם… מהחופש. יאללה, מתחילים…

חג חנוכה שמח ומדליק נרשם בתחנת רדיו תשעים. שם, כמיטב המסורת, התייצבו מדי יום מיטב האמנים בשיתוף ילדים, עמותות ונציגי השכונות להדלקת חנוכייה רדיופונית. וברשימה החלקית: הזמר רותם כהן וילדי עמותת "חיים", הזמר דודו אהרון והסטנדאפיסט בני ברוכים יחד עם ילדי מתנ"ס דורה, קובי אפללו וחניכי אק"ים נתניה, משה פרץ ושחקני מכבי נתניה (הוא שר 'היא רק רוצה לרקוד' והשחקנים ענו: 'היא רק רוצה לכבוש!'), עידן יניב, השדר איתן רונן ועוד…

בילוי בסגנון אחר רשמו לעצמם אנשי משרד התיווך הום אין ישראל ששילבו ביזנס ופלז'ר: יום של גיבוש משולב ביום של צילומים בניצוחם של השותפים: ג'וליאן שפירא, אייל רוזנבוים, סלווין הר, ודארן ריץ'.

ואילו במשרד התיווך רימקס החליטו לקחת הפסקה מהעבודה ולצאת לחלוקת סופגניות והפתעות בבית החולים לניאדו בנתניה. כל יועצי הנדל"ן משלושת הסניפים מקסימום, כחול-לבן וסילבר הגיעו לעשות שמח. "זה סיפוק גדול לתת בחזרה לקהילה", הם סיכמו.

בראשון האחרון זה קרה: מסיבת הפתעה לכבודו של יו"ר ועד קריית השרון, מאור דאיה. הלוקיישן: קריוקי סטייג' בר פולג. האווירה: מלאת סלסולים, זיופים ואלכוהול. בין הנוכחים: מ"מ ראה"ע אלי דלל, חבר המועצה רפי ימין, חבר המועצה בדימוס עו"ד יוסי מכלוף, טלי מולנר, גל דוברת, עמיר פרי, ראובן סלבסקי, גיל אלימלך, חזי ויסוקי, יואב חביב, שרון זאבי, נתי אברהמי ועוד…

ואילו בשני האחרון חגגה האושיה המקומית, תהי-לי פיטרס-ללום, יום-הולדת 35. הבוקר המאושר נפתח עם זר פרחים אדומים (36 במספר) מאמא רונית, יועצת הנדל"ן הבכירה. עוד בחגיגות: יום כיף עם הבעל, עו"ד אבי ללום והילדים פלוס ארוחת ערב במסעדת "אלבמה".

באותו היום בדיוק ציינה יום הולדת יקירת המדור ומי שבמשך 30 שנה וקצת מספקת מדי שבוע מתכונים בנתניה און ליין, רבקה פדלון. מזל טוב.

זה קרה ביום שני השבוע. המקום: מסעדת Kitchen bar. המאורע: ארוחת צהריים. המשתתפים: נשיא בית"ר טוברוק אריק איזיקוביץ, מר כדורגל שלמה שרף, איש העסקים הכי צהוב שיש דובל'ה לנד ומר פרסום מיכה פדרינג. על מה בדיוק דנו הארבעה אנחנו בצהוב לא ממשיודעים, אבל אנחנו יכולים לנחש שהשיחה נסובה על כדורגל וגם על ה-32 קילוגרמים שהשיל פדרינג ממשקלו.

את חג החנוכה חגגו אצל רבי נחמן מאומן החבר'ה הטובים (והחתיכים): שי מכלוף, אלי חסאן, קובי דדוש, יוני אברג'יל, איתי שייך, אייל נעים, ברק בידר ויובל גמליאל. היה קר בחוץ אבל חם בלב.

ואילו פעילי 'מטה משיח' נתניה, שהאירו השנה את העיר בחנוכיות ענק ושיירות רכבים, הגיעו גם ללשכתה של ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר וערכו הדלקה ססגונית אליה הצטרפו כל הנוכחים. חבר המועצה עקיבא יצחקי קרא את הברכות, השאר ענו 'אמן' ופצחו בריקוד חסידי.

גם במתנ"סים היה שמח: לירונצ'יק (לירון עמוס) שימחה את ילדי מתנ"ס נאות הרצל במסיבת חנוכה מדליקה ובדורה חגגו בהפנינג מושקע עם מ-ל-א הפעלות וכיף. שופופו על התמונה של טלי מולנר, סילבי אקוע ואריה נעים מתנועת 'תן יד'.

סמסו בהצלחה לאורית פוקס אשר מוציאה בימים אלה ליין מוצרי שיער מחומרים טבעיים המועשרים במינרל זהב 24 קראט. אורית מקדישה ליין זה לכל הבלונדיניות באשר הן… שיהיה בהצלחה …

ולסיום, ברכות ליו"ר אגודת הסטודנטים הנכנס, שלומי דהן, שנבחר בשבוע שעבר ברוב קולות לתפקיד הציבורי בבחירות שהתקיימו להן במכללה האקדמית נתניה. נאחל לו המון בהצלחה…

יאללה ביי..

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן