"קרבי על הבר" – השטח מגיע לנתניה

לאחר שנת קורונה ״קרבי על הבר״ חוזר ובגדול; ביום רביעי הקרוב יתקיים אירוע קרבי על הבר באצטדיון בנתניה; המטרה: הנגשת יחידות קרביות לבני נוער והעלאת המוטיבציה לשירות קרבי

0
537
"קרבי על הבר" שהתקיים בחיפה. צילום דובר צה"ל

ביום רביעי ה-21 ביולי 2021, יתקיים אירוע "קרבי על הבר" החמישי מסוגו. האירוע יתקיים במתחם הVIP באצטדיון נתניה בהובלת זרוע היבשה ודובר צה״ל, בשיתוף עם עיריית נתניה. זאת במסגרת קמפיין "רקרבי".

מדובר צה"ל מסרו, כי מטרת המיזם, הנגשת היחידות הקרביות לבני הנוער והעלאת המוטיבציה לשירות קרבי. זאת באמצעות מפגש בגובה העיניים. במקום יתקיים שיח חופשי של המפקדים והלוחמים עם בני נוער לקראת גיוסם לשירות הצבאי.

במסגרת הערב יפגשו בני הנוער עם מפקדים בכירים ועם מגוון לוחמים מיחידות היבשה. הם ישמעו על מורשת קרב, יחשפו למגוון תפקידי הלוחמה ויקבלו הצצה לשירות הקרבי המתקרב. בנוסף, יתקיים פאנל מפקדים לוחמים מהשטח אשר יענו על שאלות בני הנוער.

באירוע תופיע 'התקווה 6' בהופעה מיוחדת עם הלהיט החדש שהוציאו- 'המנון הלוחם', שמדבר כולו על אתוס הלוחם ונועד כמחווה לשירות הקרבי.

כמו כן ישתתפו מפקד חטיבת השריון 401, אל״ם אוהד מאוד. מג"ד 92 של חטיבת כפיר, סא"ל סהר פוגל וסגנית מפקד החטיבה הראשונה בחיל התותחנים ובצה"ל כולו – סא"ל ר'.

האירועים הקודמים בסדרת אירועי ״קרבי על הבר״ התקיימו בהצלחה בשיתוף עיריית תל-אביב, עיריית חיפה, עיריית רחובות ועיריית באר שבע. האירועים הבאים עתידים להתקיים בערים נוספות בארץ.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן