מכבי נתניה: שישה שחקני הרכב יעדרו

1
84
אריאל הרוש, שוער מכבי נתניה. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין

מכבי נתניה, שתפגוש את בית"ר ירושלים למשחק לא פשוט (יום ב' 20:15) מגיעה ללא שישה שחקני הרכב, כשהבולט שבהם הוא שוער הקבוצה, אריאל הרוש

ספק אם רוני לוי יכול היה לחזות את האתגר בפניו יעמוד. מכבי נתניה, שתפגוש את בית"ר ירושלים למשחק לא פשוט (יום ב' 20:15) מגיעה בהרכב חסר – חסר מאוד. שישה שחקני הרכב, כשהבולט שבהם הוא שוער הקבוצה, אריאל הרוש. נכון לכתיבת הכתבה (יום ראשון ט.ח) לא יוכל הרוש לעמוד בשער של נתניה במשחק מול האקסית וזאת בשל סירובו אלי טביב, לדחות את מועד התשלום או לחילופין לקבל את הצעת נתניה לפריסת החוב העומד על סכום של 450 אלף שקלים.

על אף המאמצים הגדולים שעשתה נתניה למצוא ספונסרים לטובת העסקה שתשאיר את הרוש במכבי נתניה, נראה כי המשימה קשה על סף הבלתי אפשרית לביצוע. נכון לשעה זו, מי שיעמוד בין הקורות של נתניה במשחק הבית מול בית"ר ירושלים, הוא שוער המשנה שניר דורי, שכבר תפקד בעבר כשוער ראשון בליגת העל במדי הפועל פתח תקווה. דורי התאמן והוכן למשימה לאורך כל השבוע .

לא רק הרוש יחסר לרוני לוי מחר במפגש עם האקסית. מאמנה החדש של מכבי נתניה יאלץ לשרוד את המשחק ללא דיא סבע, עמית בן שושן, ויקי כחלון ושמעון הרוש  שלא כשירים בשל פציעות שונות. גם כריסטיאן סירגי שסובב את ברכו בסוף השבוע האחרון, נמצא בספק למשחק. בדבר אחד בהנהלת מכבי נתניה מתנחמים: נכון לליל ראשון נמכרו מעל 5,500 כרטיסים לאגף הנתנייתי – מה שאומר, שהשחקן ה-12 במדי נתניה, ללא ספק, יהיה הקהל.

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן