עו"ד אדיר בנימיני מונה לתפקיד סגן ראש העיר נתניה בשכר

מועצת העיר נתניה אישרה ברוב קולות את מינויו של עו"ד אדיר בנימיני מסיעת למען-נתניה לתפקיד סגן ראש העיר בשכר. יחליף את הרב שמעון שר, שמונה לתפקיד המשנה לראש העיר. 

1
1417
חבר המועצה, סגן ראש העיר עו
עו"ד אדיר בנימיני. צילום סטודיו ליאורית
מועצת העיר אישרה ברוב קולות את מינויו של עו"ד אדיר בנימיני מסיעת למען-נתניה לתפקיד סגן ראש העיר בשכר. יחליף את הרב שמעון שר, שמונה לתפקיד המשנה לראש העיר. 
חבר מועצת העיר נתניה, עו"ד אדיר בנימיני, נבחר לכהן בתפקיד סגן ראש העיר בשכר – במקומו של חבר המועצה הוותיק והסגן הכמעט נצחי, הרב שמעון שר. הדבר התאפשר לאחר שיו"ר סיעתו של עו"ד בנימיני, חבר המועצה עופר אורנשטיין, החליט לוותר על כהונת הסגן בשכר במחצית השנייה של הקדנציה.
אורנשטיין הגיש מכתב בו הודיע לחברי המועצה שהוא מוותר על משרת הסגן בשכר. אורנשטיין הרחיב בישיבה לחברי המועצה על סיבותיו. לדבריו, החליט להישאר כממונה על תחום המרכזים הקהילתיים, כיוון שהנושא קרוב לליבו. המרכזים, כידוע, מתמודדים עם אתגרים מורכבים מאוד שנוצרו במהלך משבר הקורונה.
אורנשטיין ימשיך לעשות תפקיד זה בהתנדבות, כפי שעשה בכל תקופת שירותו במועצה.
מינויו של עו"ד אדיר בנימיני לתפקיד סגן ראש העיר יכנס לתוקף ב- 25/06/2021. בנוסף לתפקידו כיו"ר תאגיד מי נתניה, ישמש בנימיני גם כמחזיק תיק מינהל התפעול העירוני. כמחזיק התיק הוענקה לבנימיני האצלת סמכויות מלאה. בנימיני הודה לחברי המועצה על הבעת האמון בו.

עו"ד אדיר בנימיני הגשים חלום בן 14 שנה לשמש סגן ראש עיריית נתניה

עו"ד אדיר בנימיני נבחר לראשונה למועצת העיר בשנת 2003. זו הקדנציה השלישית בה הוא מכהן כחבר מועצה בנתניה. במסגרת פעילותו הציבורית יזם וקידם בנימיני את הקמת מפעל המלגות לאומנים צעירים בני העיר נתניה.
על שמו על עו"ד בנימיני רשומה שורה ארוכה של הצלחות אופוזיציוניות. בין השאר בזכות יכולתו למציאת פתרונות המגשרים על פערים. חבר המועצה בנימיני הוא בין הבודדים, שעוד בהיותו באופוזיציה, הצעותיו התקבלו על-ידי הקואליציה העירונית.
כעורך-דין מומחה במשפט המינהלי וחוקתי , ייצג חברי מועצה מן האופוזיציה בכל רחבי הארץ בעתירות מנהליות לטובת שמירה על המנהל התקין וטוהר המידות הציבורי.
כחלק מהליכי מינהל תקין, עו"ד בנימיני יעביר בנאמנות את תיקי לקוחותיו במשרדו לשותפיו.  בנימיני ביקש שלא להתייחס למינוי עד לכניסתו הרשמית לתפקיד בסוף החודש. עם זאת, בדף הפייסבוק שלו, העלה תמונה מנאום אותו נשא בראשית דרכו בפוליטיקה. במלל שכתב ציין, כי בפעם הראשונה כשעמד על הפודיום הוא ידע שזה הייעוד שלו.
ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, מסרה בישיבת המועצה כי הרב שמעון שר יכהן מהיום כמשנה לראש העיר.

תגובה 1

  1. מה ההבדל בין סגן ראש העיר לבין המשנה לראש העיר ?
    אשמח להסבר, תודה.

Comments are closed.