מכבי נתניה שוב מפספסת – תיקו מאופס מול הפועל חיפה

הפועל חיפה חילצה נקודה מול מכבי נתניה, ששיחקה טוב יותר והייתה חסרה רגל מסיימת. אביב אברהם נפצע ובני לם נותר עם כאב ראש וקבוצה מגמגמת.

0
295
בתמונה, שחקן מכבי נתניה ושחקן הפועל חדרה נלחמים על הכדור. צילום ניר אנשר עבור נתניה און ליין - ksn
צילום ניר אנשר - נתניה און ליין (ksn)

הפועל חיפה חילצה נקודה מול מכבי נתניה, ששיחקה טוב יותר והייתה חסרה רגל מסיימת. אביב אברהם נפצע ובני לם נותר עם כאב ראש וקבוצה מגמגמת.

על הנייר, מבחינה סטטיסטית, מכבי נתניה הייתה אמורה לנצח. היסטורית, הפועל חיפה לא ניצחה את היהלומים מאז דצמבר 2018. אומנם, הסטטיסטיקה לא השתנתה, אך נתניה גם לא התעלתה. למרות הזדמנויות רבות ליהלומים, נתניה רושמת מחזור שלישי בו לא הצליחה למצוא את הרשת. זהו גם משחק חוץ תשיעי של נתניה ללא ניצחון.

מאמן נתניה, בני לם, שינה את ההרכב והעניק הזדמנות למשה מולה. הוא, אגב, פספס הזדמנות לשער יתרון כבר בדקה רביעית. אביב אברהם נוטרל בדקה 20 בעקבות תיקול וסיים את המשחק. מחליפו, איתן אזולאי, רשם לעצמו מספר הזדמנויות לאיים על שער חיפה. גם פטריק טוומאסי, שחזר מפציעה ונכנס למשחק, גרם לאוהדי חיפה להחסיר פעימה. טוומאסי איים על שערו של אוהד לוויטה במספר הזדמנויות. הזדמנויות שלא הבשילו לשער יתרון לטובת נתניה.

בבוקר יום ראשון דיווחה נתניה, כיא לאחר סדרת בדיקות אברהם סובל מנקע. המזל הוא, שיהיה לאברהם זמן לנוח לפחות עד אחרי פגרת ראש השנה. מנגד, מצבו של אריך ברקו לא טוב. בקצב הזה סיכוי גבוה כי ימצא עצמו מחוץ לקבוצה בחלון העברות שייפתח בינואר.