מכבי נתניה רשמה 0:1 קטן על בית"ר ירושלים

המחזור השני בפלייאוף התחתון זימן לצהובים - שחורים ניצחון על הקבוצה מהבירה. לראשונה מזה 11 משחקים, נתניה לא חטפה גול מרגלי בית"ר ירושלים. 

0
246
ריימונד אטוולד, מאמן מכבי נתניה
ריימונד אטוולד, מאמן מכבי נתניה. צילום ניר אנשר

המחזור השני בפלייאוף התחתון זימן לצהובים – שחורים ניצחון על הקבוצה מהבירה. לראשונה מזה 11 משחקים, נתניה לא חטפה גול מרגלי בית"ר ירושלים. 

מכבי נתניה ניצחה 0:1 קטן את בית"ר ירושלים, במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה ולא כלל יותר מדי מצבים. היה זה המשחק השני במסגרת הפלייאוף וה-28 בליגת העל. כוכב נתניה, גבי קניקובסקי, היה זה שהבקיע את השער הראשון והיחיד במשחק. העובדה שהגול הובקע בדקה השנייה, לא הצביע על הבאות. משחק כדורגל, בו נתניה אומנם הייתה בשליטה במהלך כל דקות המשחק, אך גם משחק לא מדויק. 

השער לזכות נתניה הגיע אחרי איבוד כדור של עלי מוחמד (בית"ר ירושלים). עומרי גנדלמן השתלט על הכדור ובפעולה משולבת קניקובסקי הבקיע.

מכבי נתניה אומנם ניסתה להבקיע, אך מרבית הבעיטות היו מחוץ לרחבת חניכיו של יוסי מזרחי. שוער בית"ר, איתמר ניצן, עצר את אלה שהיו לאזור השער, בקלות יחסית.

שינויים בהרכב בית"ר נרשמו במחצית השנייהץ יוסי מזרחי ניסה לעורר את החלק הקדמי שלא ממש תפקד והכניס את מיכאל אוחנה, פלייטר ואת אלירן עטר.

למרות השינוי בהרכב, שוער מכבי נתניה, רז כרמי, לא נדרש כמעט להראות את יכולותיו המצוינות. מנגד, כאמור, מכבי נתניה הגיעה לחצאי מצבים. פעם נוספת, חוסר דיוק במערך ההתקפה של הצהובים – שחורים, לא הבשיל לגולים.

מבחינה סטטיסטית, זו הפעם הראשונה בה נתניה לא ספגה גול מבית"ר ירושלים אחרי 11 משחקים רצופים. על-פי הערכות, צפויה הנהלת מכבי נתניה לקבל החלטתה בעניין המשך מאמן נתניה אטוולד, שעשה עבודה מצוינת עם הקבוצה מאז הגעתו,  במהלך השבוע הקרוב. 

 

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן