מכבי נתניה עשתה את זה; העפילה לגמר גביע הטוטו

שחקני מכבי נתניה גברו בתוצאה 4:5 על הפועל חדרה מהנקודה הלבנה. לירן רוטמן כבש את הבעיטה המכריעה שהעלתה את נתניה לגמר.

0
306
בתמונה: שחקני מכבי נתניה חוגגים העלייה לגמר גביע הטוטו 2022. צילום ניר אנשר - ksn
שחקני מכבי נתניה חוגגים העלייה לגמר גביע הטוטו 2022. צילום ניר אנשר - ksn

האם מכבי נתניה בדרכה לתואר הראשון של העונה? לפחות כך מקווים בהנהלת הקבוצה, שניצחה בקרב פנדלים את השכנה הפועל חדרה. בעקבות הניצחון העפילו היהלומים למשחק גמר גביע הטוטו. היום (חמישי), בשעה 22:00, תדע נתניה מול מי תתמודד על התואר. זאת לאחר משחק חצי הגמר השני בין הפועל באר שבע להפועל תל אביב.

המשחק עצמו היה מייגע. מצד אחד הפועל חדרה במשחק סגור והגנתי במטרה ברורה לנצח. מנגד, מכבי נתניה שמתחילת העונה מתקשה להציג משחק פתוח ושמח.

האירוע המרכזי ארע בדקה 14, לאחר שבלמה של חדרה, עידו לוי, ביצע עבירה על בוריס אינו הנתנייתי והורחק. חדרה, בעשרה שחקנים, הצטופפה עוד יותר. מנגד, התקפות נתניה שחסרות רגל מסיימת, נחסמו על-ידי הבונקר החדרתי. בתום הזמן הרשמי, שהסתיים בשוויון מאופס, הגיעו שני הצדדים לנקודה הלבנה.

בקרב הפנדלים רשמה נתניה 100% דיוק מהנקודה הלבנה לשער האדומים. מה שהכניע בסוף את האדומים הייתה הצלה של שוער נתניה איתמר ניצן. התוצאה הסופית: 5-4 לנתניה מהנקודה הלבנה.

הן עבור נתניה והן עבור חדרה משחק זה היה חשוב ביותר. בעיקר בדגש הכלכלי. חדרה סיימה את השנה שעברה בגירעון של כשלושה מיליון שקלים, והיא הקבוצה עם התקציב הנמוך בליגה. נתניה עצמה גם-כן משוועת להגדלת הכנסות – זאת כדי שתוכל לבצע ביתר קלות השינויים הנדרשים בחלון העברות של ינואר.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן