מכבי נתניה ניצחה 2:0 את הפועל עכו

0
101
סלובודן דראפיץ - מכבי נתניה
סלובודן דראפיץ. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין

במסגרת המחזור ה- 17 בליגה הלאומית התארחה מכבי נתניה אצל הפועל עכו למשחק העונה שבסופו הוכתרו קבוצת היהלומים למוליכת הטבלה החדשה של הליגה. למעלה מ 700 אוהדים צהובים הצפינו עד עכו כדי לעודד, להוות תפאורה מושלמת ובעיקר ליהנות מתצוגת כדורגל מרשימה שבסופה הושלם המהפך של הקבוצה הצהובה.

חניכיו של סלובודאן דראפיץ' שפתחו את העונה עם מינוס תשע נקודות, השאירו אותו הרחק מאחור ופתחו את 2017 עם ניצחון על עכו שהייתה ממוקמת עד לפני המפגש במקום הראשון.

היהלומים שלטו ונראו מצוין לאורך רוב דקות המשחק והשער הראשון הגיע כבר בדקה 36 אותו בישל ניסן דנון לברק בדש שהיה ברחבה ונגח את שער היתרון לזכותה של נתניה. שתי דקות חלפו ואז הגיעה טעות חמורה מצידו של ירדן קרישטול שהדף את הכדור ישירות לגופו של אור אלקבץ ומשם לרשת הלא נכונה.

המחצית השנייה נפתחה עם תחושה שעכו מסוגלת לחזור לעניינים, תחושה שהתבדתה מהר מאוד. קבוצתו של האקס, שלומי דורה לא הגיעו למצבים במשחק ובמכבי נתניה ידעו לנצל זאת היטב ולהעפיל לראשונה וכנגד כל הסיכויים לראש טבלת הליגה הלאומית. אירוע גדול נוסף נרשם לאחר שקפטן הקבוצה, ערן לוי, חזר למגרש אחרי היעדרות בת חודש וחצי בעקבות פציעה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן