עקיצות לא ברורות: גני הילדים הושבתו במחאה

0
271
גן ילדים עכברים נתניה
עכברים בחצר גן הילדים ברחוב לבונטין - נתניה

זעקת הורי הילדים בגני הילדים במחאה הציבורית שנודעה בשם "פרשת החולות המזוהמים",התעוררה מחדש – לפחות בשני גני ילדים ברחוב לבונטין. בשבוע שעבר חזרה ילדה מגן ילדים ברחוב לבונטין עם פצעים בפיה. בדיקה אצל רופא קבעה, כי הפצעים הם תוצאה של זיהום. לדברי אמה של הילדה, החול מזוהם בשני הגנים ברחוב. למרבה התדהמה גילתה האם למחרת בבוקר חתול מסתובב בחצר הגן בסמוך לפגר של עכבר.

למערכת נתניה און ליין נודע, כי מעיריית נתניה נשלחה וטרינרית, אשר בדקה את החול וקבעה כי החול אינו מזוהם. אולם, את ההורים הבדיקה לא מספקת – בעיקר לאחר שתועדו בעלי חיים ופגר של עכבר בגן. למרות בדיקת הווטרינרית השביתו הורי הילדים את הלימודים ביום רביעי.

לנתניה און ליין אישר בתגובה חבר המועצה, יוסי דורון, שמונה לפני כחודשיים לתפקיד האחראי על תחזוקת מבני חינוך, כי החול נבדק על-ידי וטרינרית ונמצא תקין. עוד ציין, כי "אני מבין את הלחץ של ההורים, אולם קיימת תכנית סדורה להצבת דשא סינתטי. אף גן לא יקופח וכל תלונה תיבדק לגופה".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה, כי "מדובר בשני גני ילדים בהם נערכה בדיקה ולא נמצא כל זיהום בחולות. בקשת ההורים לדשא סינטטי לגיטימית ותענה על-פי הקריטריונים ובהתאם לאישור תקציבי. נציין, כי בגני הילדים הנ"ל הושקעו כמאה אלף שקלים במהלך השנה האחרונה".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן