האיש, המצלמה והסלבס' – טל חמד מדבר

3
246
מצטלם כתחביב. טל חמד עם שלום אסייג בפוזת האצבע שהפכה סימן היכר

טל חמד הוא פריק של סלבס'. את תחביבו, להצטלם עם ידוענים וסלבריטאים, הוא מזמן הפך לתערוכה.

"התחביב שלי הוא להצטלם עם ידוענים. אני מחכה להם בחניונים או בחדרי האיפור ומבקש לעשות איתם תמונה", כך פותח את הראיון טל חמד, תושב נתניה.  "זה התחיל לפני 18 שנה בחוף צוקי ים. אני זוכר, שבכל שבת היו מגיעים לשם סלבס. בזכות היכרותי עם יגאל שילון בחוף, התחלתי לנסוע להקלטות של פספוסים יחד עם אבא שלי. קיבלנו רשות לעלות לחדר איפור שם וגם אפשרו לי להצטלם עם אורחי התוכנית. ואז פשוט נשאבתי לזה", מסביר טל לנתניה און ליין – ksn.

כיצד הידוענים מקבלים את זה והאם הם מרגישים בנוח?

"הידוענים שמחים להצטלם אתי. יש סלבס שאיתם הצטלמתי יותר מפעם אחת והם כבר זוכרים אותי. עם חלקם אף התיידדתי והקשר איתם נשמר. זה כיף", הוא מודה.

קצת ממכר. אפשר לומר שאתה סטוקר של סלבס?

"לא בדיוק, אני לא עוקב אחרי אף אחד. אני יודע על אירועים בעיר דרך המקומונים, כמו נתניה און ליין – ksn שמפרסם פרטים ואני עוקב אחר פרסומים בפייסבוק בקבוצות השונות של העיר נתניה. אין ספק, שהתחביב שלי גוזל המון שעות מזמני הפנוי, אבל אני נהנה ממנו ובכלל לא מסתכל על זה ככה. חיפוש אחר הסלבס' שמגיעים להופיע, הנסיעה לאירועים, ההמתנה לתצלום עימם וההרגשה שאחרי, שהצלחתי, מסבה לי אושר וסיפוק גדול".

האם יש לך תחומי עניין נוספים, פרט לצילום משותף עם ידוענים?

"כן, בוודאי. אני מתעניין בכדורגל ואוהד של מכבי נתניה. אני גם מתעניין בכדורסל ואוהד של ברק נתניה (חמד נחשב לאנציקלופדיה מהלכת של ההיסטוריה של מכבי נתניה ש.א). בנוסף, אני מתעניין בחדשות. הקבוצות מאפשרות לי להיכנס כאח"ם על מנת שאצטלם עם שחקני ומאמני הקבוצות היריבות ועם שאר האושיות מוכרות. בנוסף, אני עובד בספריה העירונית ובהיכל התרבות וגם שם אני משתדל להיות נוכח בכל האירועים".

בעבר הוצגו תערוכות עם התמונות שלך.

"עשיתי שתי תערוכות בבית הקפה 'סקואלה ארט' שבהיכל התרבות, הראשונה התקיימה בדצמבר 2012 והשנייה לפני חצי שנה. הצגתי שם את רוב התמונות, משהו כמו 200 תמונות בכל תערוכה והייתה היענות מאד גדולה, נרשמה הצלחה כי בכל יום הגיעו עשרות אנשים והתעניינו מאד"

עם איזו אישיות היית רוצה להצטלם ועדיין לא יצא לך?   

"אני מעריץ גדול של זמרים ולהקות מחו"ל, כמו פיל קולינס והפט שופ בויס. בלי קשר, אני מאד אוהב מוסיקה ישראלית כמו, למשל, את גידי גוב ודני סנדרסון, אבל איתם כבר הצטלמתי".

עדיין לא הצטרפתם ועשיתם לייק לעמוד הפייסבוק שלנו? זה הזמן: נתניה און ליין – ksn מבית נתניה און ליין

3 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן