אל העולם שלך

0
113
רותם כהן בהופעה. צילום יחסי ציבור

בין הופעה להופעה ועבודה על הדיסק החדש, התפנה רותם כהן לראיון קצר לנתניה און ליין – רגע לפני ההופעה בנתניה.

 את רותם כהן ממש קשה לתפוס בחודשים האחרונים. הוא עובד בטירוף על הדיסק החדש ורץ מהופעה להופעה בכל רחבי הארץ. רגע לפני הופעתו המתוכננת בהיכל התרבות בנתניה, רותם כהן התפנה לראיון.

 עברה עליך שנה מטורפת, הכוללת את התואר פריצת השנה עם "אל העולם שלך". איך אתה מסכם?

"למה מטורפת? עברה עליי שנה מושלמת! האהבה הכי גדולה שלי היא מוסיקה. זו זכות גדולה לממש את האהבה הכי גדולה שלך. אני לא לוקח שום דבר כמובן מאליו. אני רעב וצמא ויש בי בערה גדולה. אני רואה בשנה הזו התחלה למשהו גדול ומשמעותי בחיים שלי. כל ההישגים, התארים והביקורות המשבחות רק גורמים לי לעבוד קשה יותר"

 האם התחלת ככותב או כזמר?

"תמיד הייתי ורציתי להיות זמר, אולם התחלתי ככותב כי הרגשתי שעוד לא הייתי בשל מספיק לעמוד בזכות עצמי על הבמה. כבוד גדול עבורי היה לכתוב לכל-כך הרבה אמנים גדולים שאני מעריך ואוהב".

 מה גרם לך לרצות לעבור למרכז הבמה?

"כשכתבתי את "אל העולם שלך" פשוט ידעתי שהגיע הזמן שלי. ידעתי שאני לא רוצה לתת אותו לאף אחד אחר ומשם זה פשוט קרה".

ציפור קטנה לחשה לי, שעולם המוזיקה יכול היה להפסיד אותך בקלות לטובת המשחק…

"עולם המוסיקה לא יכול היה להפסיד אותי כמו שאני לא יכול להפסיד אותו", הוא מחייך. "הוא חלק בלתי נפרד מהנשמה שלי. לגבי משחק, זה כמו דלתות מסתובבות: אי-אפשר לדעת מה היה קורה ואי-אפשר לדעת מה יקרה. אני מאמין בבורא עולם, שמכוון אותו למקום אליו אנחנו צריכים להגיע".

לאיזה שיר שכתבת אתה הכי מתחבר?

"כל שיר הוא כמו ילד שלי. אני אוהב את כולם באותה מידה ומחובר לכולם באותה מידה".

מתרגש לקראת ההופעה בנתניה?

"אני מתרגש מאוד לקראת כל הופעה. כמה ימים לפני, ההתרגשות מציפה אותי. בנתניה עוד לא הופעתי ואני מחכה להופעה הזו מאוד. אני מקבל הרבה הודעות מהקהל שלי שמחכה לי בעיר, ויש לי הרגשה שיהיה ערב בלתי נשכח".

מהו החותם שאתה מקווה להשאיר באלבומך החדש?

"האלבום הזה הוא מאוד אישי. פס קול החיים שלי. אני משתף ומכניס את המאזינים לעולם שלי. אני מניח שהקהל מתחבר לרגש. לאמת. כל אחד מאתנו עבר אהבות ואכזבות. יש בזה משהו מאחד. חוץ מזה, אני זה שמאוהב בקהל שלי עמוקות".

השלם את המשפט בשתי מילים. רותם כהן הוא…

"רותם כהן"

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן