מכבי נתניה מציגה: בית ספר לכדורגל בנות

0
491

חידוש מרענן בבית הספר לכדורגל של מכבי נתניה לקראת פתיחת ליגות הילדים והנוער: בית ספר לכדורגל לבנות. את הפרטים אישר לנתניה און ליין-ksn דובר הקבוצה, איציק גניש, שהוסיף כי מדובר ביוזמה משותפת של מועדון הכדורגל מכבי נתניה ושחקנית נבחרת ישראל ואלופת המדינה, שלי ישראל, שתאמן ותנהל את בית הספר לכדורגל – בנות.

בעשור האחרון זוכה ענף כדורגל הנשים לתנופה רבה, כאשר ארצות הברית נחשבת למובילה בתחום, ועשרות אלפי בנות משחקות כדורגל במסגרות הליגה השונות – עוד בשלב בתי הספר. גם באירופה זוכה הענף לעדנה רבה, ומתקיימות ליגות מקצועניות שלהן אוהדים רבים. בארץ הענף בשלבי צמיחה, ובכל שנה מצטרפות שחקניות נוספות למאגר.

כאמור, מי שתנהל ותאמן את בית הספר לבנות של מכבי נתניה היא שלי ישראל, תושבת נתניה הנחשבת לאחת משחקניות הכדורגל הטובות בישראל. בחמש העונות האחרונות זכתה שלי בחמישה תארי אליפויות וכן בארבעה גביעי מדינה במדי קבוצת אס"א ת"א. בנוסף, היא אימנה בנות באסא ת"א ובקיסריה.

בית הספר לכדורגל לבנות יפעל, במקביל, לבית הספר לכדורגל של מכבי נתניה שאותו מנהל בני לם, והוא מתקיים בימים שני ורביעי במתחם האימונים של המועדון אשר בשכונת דורה בין השעות 17:00-19:00. כאמור מכבי נתניה פותחת את שעריה בפני כל הבנות שרוצות להיבחן לשחק ולהיות חלק מבית הספר לכדורגל של המחלקה כאשר בעתיד הם יוכלו להשתלב במסגרות הליגה השונות של מכבי נתניה או של בנות נתניה.

במכבי נתניה מציינים, כי בקבוצת ילדים ג' (שנתון 2003) של מכבי נתניה משחקת כבר ארבע עונות שחקנית מצוינת בשם נועה סלימהוגיץ'. מדובר בשחקנית שהשתייכה לסגל נבחרת ישראל באולימפיאדת הילדים שהתקיימה השנה וסיימה במקום השלישי. במועדון מקווים כי שחקניות רבות ילכו בעקבותיה.

בנות המעוניינות בפרטים נוספים מוזמנים לפנות בטלפון לשלי ישראל בטלפון: 0503568337, או במשרד: 098651336.