מכבי חיפה חגגה קונצרט שערים על חשבון מכבי נתניה

מכבי נתניה אומנם הבקיעה ראשונה, אבל שלושער של עומר אצילי ואחד של צ'ארון שרי חתמו את הגולל ושלחו את היהלומים ללקק את הפצעים.

0
383
בתמונה, שחקן מכבי נתניה איגור זלאטנוביץ חוגג לאחר שכבש 1:0 מול מכבי חיפה
איגור זלאטנוביץ'. צילום ארכיון ניר אנשר - נתניה און ליין ksn

מכבי נתניה אומנם הבקיעה ראשונה, אבל שלושער של עומר אצילי ואחד של צ'ארון שרי חתמו את הגולל ושלחו את היהלומים ללקק את הפצעים.

מכבי חיפה מעולם לא הייתה קבוצה קלה, בוודאי לא כשהיא בשיאה ומשחקת בליגת האלופות. היהלומים של מכבי נתניה הבינו זאת היטב על בשרם. זה קרה בשבת, במפגש במגרשה של מכבי חיפה.

סטטיסטית, בעונה שעברה, הפסידה נתניה בכל מפגשי הליגה מול חיפה, אך ניצחה במשחק בית. בני לם בנה על מתפרצות. ואכן, בדקה 22 קונסטנטין קיבל מסירת עקב מאנו. קונסטנטין הרים לרחבה – שם חיכה לכדור זלאטנוביץ', שנגח לשער של חיפה.

מכבי חיפה התעשתה במהירות, עם הרכב שונה מזה שעלו מול בלגרד, פתחו הירוקים בקונצרט שערים. כוכב המשחק, ללא ספק, היה עומר אצילי.

בדקה 45 קורנו סיפק כדור משמאל, עומר אצילי התרומם ונגח ממרחק עשרה מטרים לקורה ופנימה. פנדל שנקבע בדקה 76 לטובת חיפה, הספיק לעומר אצילי להעלות את חיפה לתוצאה 2:1.

מאותו רגע נדמה, כי נתניה מתפרקת. בדקה 87 פיירו הוריד כדור בראש לשרי שהעביר לאצילי שהשלים שלושער על חשבון נתניה. חיפה המשיכה לתקוף ובדקה התשעים היה זה אצילי שהסיט את הכדור בראש לעבר שרי שכבש את הרביעי.

 

 

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן