מאמן מכבי נתניה: לא נתנצל על ניצחון קטן

מכבי נתניה ניצחה 0:1 את נוף הגליל. למרות שמדובר בניצחון שני רצוף בליגת העל, חטפה הקבוצה ביקורת מקהל האוהדים בפייסבוק. 

0
212
בית
צילום fotolia

מכבי נתניה ניצחה 0:1 את נוף הגליל. למרות שמדובר בניצחון שני רצוף בליגת העל, חטפה הקבוצה ביקורת מקהל האוהדים בפייסבוק. 

מכבי נתניה במומנטום חיובי. בשבת רשמו לעצמם הצהובים ניצחון שני ברציפות בליגה. הפעם על נוף הגליל. המשחק, שלא התעלה לגבהים מצד הנתנייתים, היה ברובו טכני. קשה היה להגדירו "משחק שמח" – מה שגרר ביקורת רבה מצד האוהדים בקבוצות הפייסבוק. לטענת חלק מהאוהדים, המקדמים קמפיין להחזרתו של ערן לוי לקבוצה, אף הסירו להם שילוט במהלך המשחק.
משחקה של נתניה בלט, כאמור, דווקא בהיבט הטכני. המשחק עצמו היה עם המון הקרבה ומלחמה על הכדור – בעיקר בחלק האחורי – החלק אשר נחשב מתחילת העונה לחלק החלש יותר.
מילת המפתח, כך נדמה, היא "ביטחון עצמי". על-כך התמקדו אימוני הקבוצה בניצוחו של בני לם. בעוד בהנהלת הקבוצה הביעו שביעות רצון מהתוצאה וממהלכי הקבוצה, חלק מהאוהדים, כאמור, הביעו ביקורת קשה. על-כך הגיב בני לם כשאמר, כי "לא נתנצל על ניצחון קטן".
הקשר אבובקאר דומביה, כובש השער לזכות נתניה, מעורר עניין רב. הוא מסתמן כאחת ההבטחות הגדולות יותר בקבוצה. למרות שהחוזה שלו יסתיים בתום העונה, במכבי נתניה בוחנים לא ממהרים להחתים. האם להאריך את האופציה לשתי עונות נוספות, או למכור את השחקן לאירופה? זו השאלה. בתוך כך, בנתניה מקווים להתחזק בבלם במהלך ינואר – כאשר הקו אותו מנחה בני לם היא חזרה למשחק שמח.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן