הצליל המכוון של ליריקס (ליר פרי) עושה זאת שוב

0
290
ליר ליריקס פרי - נתניה - נתניה און ליין
ליר "ליריקס" פרי. צילום רונית פז

את ליר פרי מכירות המעריצות דווקא בשם הבמה שלו "ליריקס". הוא רק בן 17, לומד בבית הספר הדמוקרטי ומתגורר באבן יהודה, אבל חי את עולם ההיפ הופ בכל רגע פנוי. עד לפני שנתיים היה עסוק ליר בהפקת מוזיקה לאחרים ולעמוד מאחורי הקלעים בעמדת הדיג'י. כשצבר מספיק ביטחון החליט שהגיע הזמן לעשות את מה שהוא באמת אוהב וזה לשיר. השבוע יצא הסינגל השלישי שלו וזו סיבה מספיק טובה לבדוק מה התכניות שלו לעתיד, כולל סוגיית השירות צבאי והעתיד המוזיקלי. אגב, בנות, הוא רווק והוא חתיך אז להסתער. ריאיון ראשון

מתי הבנת בעצם שמוזיקה היא הדרך שלך?
"בערך מכיתה א' אני שר. בהתחלה בטקסים של בית הספר, מול המשפחה ובכל הזדמנות שהייתה לי. בכלל, תמיד אהבתי מוזיקה. המתנה שביקשתי לבר מצווה היא 'פלטה' (מערכת המתחברת למחשב ותוכנות המסייעות בכתיבת מוזיקה), כי רציתי ליצור מוזיקה. מהר מאוד הפכתי גם לדיג'י מאוד מוכר. הופעתי במסיבות נוער במועדונים הכי גדולים בארץ. גם בתור דיג'י פעמים רבות לקחתי את המיקרופון ושרתי. לפני כשנתיים החלטתי לעשות את זה באופן רציני יותר. מקצועי".

מדוע קיבלת החלטה, דווקא בגיל 15, להתמקד יותר בשירה?
"אני חושב שזה תמיד היה חבוי בי. העבודה עם כל כך הרבה אמנים, גרמה לרצון הזה להתעורר בי. לפני כשנתיים החלטתי לאזור אומץ ולעבור לקדמת הבמה. התחלתי ליצור לעצמי מוסיקה ונכנסתי לאולפן. במילים אחרות, התחלתי לעבוד על הגשמת החלום האמיתי שלי".

איך הסביבה שלך, המשפחה החברים ושותפיך לספסל הלימודים שסביר להניח מכירים אותך כדיג'י ויוצר הגיבו לצעד שבחרת?
המשפחה והחברים שלי תמיד תמכו בי וגם עכשיו. גם אנשים זרים שאני לא מכיר מציפים אותי ברשתות החברתיות, בהודעות מפרגנות ותומכות. כמובן שיש גם כאלה שלא מפרגנים ואני לא מדבר על הסביבה הקרובה, אלא בכלל. גם את זה אני מקבל, זה חייב להיות מאוזן".

תוך כדי שאתה בונה את עתידך בעולם המוזיקה, יצא לך לחשוב מה תעשה עם הצבא? בכל זאת, זה לא כזה רחוק ובהחלט יכול להוות סוג של מכשול
"אני לא רואה בצבא מכשול עבורי. אני מתכוון להתגייס ולשרת באופן מלא – תוך כדי שאני אשלב בין האהבה שלי למוזיקה לצורך לתרום את חלקי למדינה. ברור לי שהרבה זמן פנוי לא יהיה לי, אבל במעט שכן יהיה אני מתכוון לעסוק במוזיקה".

אנחנו נמצאים בפתחה של שנה חדשה, מה תרצה לאחל לעצמך?
"לעצמי, בעצם לכל מי שקורא את הכתבה, אני מאחל שנצליח כל אחד ואחת להגשים את החלום האישי שלו".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן