באר יעקב היא אלופת ליגת מסא"י; רגב סייפו מנתניה העניק המדליות

שר הכלכלה והמודיעין לשעבר, ח"כ אלי כהן העניק את גביע האליפות של ליגת מסא"י בהובלת רגב סייפו המשמש כרכז הליגה ואורי אשכול יו"ר מנהלת הליגה.

0
589
ליגת מסא
חה"כ אלי כהן, יחד עם רכז הליגה רגב סייפו, מעניקים הגביעים והמדליות לזוכי ליגת מסא"י.

שר הכלכלה והמודיעין לשעבר, ח"כ אלי כהן העניק את גביע האליפות של ליגת מסא"י בהובלת רגב סייפו המשמש כרכז הליגה ואורי אשכול יו"ר מנהלת הליגה.

במשחק הגמר של ליגת מסא"י ניצחה באר יעקב את מעלה אדומים 7-3. יוני דרסו, שחקן באר יעקב, נבחר לשחקן המצטיין.

ליגת הכדורגל של מסא"י היא חלק מפרויקט חברתי וחינוכי. הפרויקט משלב בני נוער מצפון הארץ ועד לדרום בפעילות ספורטיבית. ליגת מסאי בכדורגל (מרכז ספורט אתיופי ישראלי) הוקמה בשנת 2000. זאת על מנת לתת מענה ומסגרת לבני הנוער מהקהילה האתיופית בתחום הספורט. מאז היא ממשיכה לפעול בהשתתפות 14 קבוצות מכל רחבי הארץ. מטרתה העיקרית והראשונית היא עידוד בני הנוער לפעילות ספורטיבית. לצד הערכים החברתיים והספורטיביים, ההליך מונע הדרדרות  לוונדליזם, אלימות, סמים ואלכוהול.

שר הכלכלה והמודיעין לשעבר ח"כ אלי כהן נכח במשחק. בסיומו אמר למערכת נתניה און ליין, כי "מדובר בפרויקט בעל חשיבות חברתית בלתי רגילה. הרבה בזכות שני אנשים יקרים רגב סייפו מנתניה ואורי אשכול שעושים עבודת קודש".

"שילוב בני הנוער במסגרת הליגה אינה רק מצוינות בתחום הספורט. היא בעיקר בסיס לשילוב חברתי וחינוכי, שיש להרחיבו לפריפריה החברתית בכל עיר ועיר. החזון שלי הוא, שכל ילד שירצה להשתלב במסגרת קבוצות הספורט יוכל לעשות זאת. גם אם להוריו אין את האמצעים לכך. מבחינתי, בליגה הזו אין מפסידים. כל אחד מהנערים פה הוא ניצחון גדול".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן