מכבי נתניה מחפשת חלוץ ובלם – לאור תצוגות המשחק האחרונות

מכבי נתניה סיימה את משחקה מול בית"ר ירושלים בתיקו מאופס; מערך ההתקפה הנתנייתי פספס שלוש הזדמנויות בטוחות. בני לם רוצה בלם זר וחלוץ בכיר.

0
181
בני לם נתניה
בני לם. צילום ניר אנשר

מכבי נתניה סיימה את משחקה מול בית"ר ירושלים בתיקו מאופס; מערך ההתקפה הנתנייתי פספס שלוש הזדמנויות בטוחות. בני לם רוצה בלם זר וחלוץ בכיר.

חלון העברות שייפתח השבוע הוא ההזדמנות של מכבי נתניה, בעידן בני לם, לשנות את ההרכב. הצורך נובע מדרך המשחק אותו מציגים היהלומים בשבועות האחרונים.

ביום שבת פגשה מכבי נתניה את בית"ר ירושלים. למרות שבית"ר הגיעה עם הרכב חסר, לא הצליחה נתניה לכבוש לשער הירושלמי. נתניה נראתה טוב יותר לכל אורך המשחק. הקבוצה אף הגיעה לשלוש הזדמנויות להבקעה בטוחה. אלא, שבפועל זה לא קרה.

בהנהלת הקבוצה, על-פי דרישות הצוות המקצועי, יש לחזק שתי עמדות. עמדת בלם זר. בעניין זה נבחנו לאחרונה מספר הזדמנויות. על-פי הערכות שונות, עם אחד מהם ייחתם בקרוב הסכם. במקביל, במיוחד לאור התצוגה ההתקפית, במכבי נתניה רוצים גם חלוץ ישראלי – רצוי חלוץ בכיר. עם זאת, היהלומים לא פוסלים אפשרות להחתים חלוץ זר.

במשחק מול בית"ר ירושלים היו נקודות אור רבות. בין השאר מיכולת המשחק של עדן קארצב. השחקן נכנס לשחק במחצית השנייה – זאת לאחר היעדרות של כשלושה חודשים בעקבות פציעה.

נתניה רושמת ארבעה משחקים רצופים ללא הפסד – כולל הגביע. התוצאה עצמה גרמה לאכזבה רבה בחדר ההלבשה המקומי – זאת בעיקר שהנתנייתים שלטו, יזמו ותקפו במהלך כל המשחק. זאת, בעוד, שבית"ר בחרה במשחק בונקר הגנתי עם ניסיון עקיצה אחד שנבלם.

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן