לחמניות בריוש במילוי שוקולד

2
696
מיני לחמניות בריוש שוקולד
מינילחמניות בריוש במילוי שוקולד. צילום Bigstock

יש לחמניות ויש לחמניות בריוש…. בריוש הוא אחד מבצקי השמרים המפונקים יותר. הכנתו דורשת המון תשומת לב ואהבה. ברגע שהבריוש בתנור, הריחות שימלאו את הבית פשוט מדהימים. ריח החמאה והמאפה הטרי פשוט משגעים. אז תרגישו חופשי לעטות עליכם סינר של אופים, כנסו למטבח, כי נתניה מבשלת ואופה – והפעם…

מתכון מיני לחמניות בריוש במילוי שוקולד

לבצק בריוש

500 גרם קמח לבן

6 ביצים גודל M

כף גרם שמרים טריים

60 מ"ל חלב

10 גרם סוכר

2 כפיות מלח

250 גרם חמאה קרה חתוכה לקוביות

כפית תמצית וניל

למלית בריוש

מטבעות שוקולד חלב קצוצות

2 חלמונים טרופים מהולים ב 4 כפות חלב

אופן ההכנה:

נתחיל עם המיקסר, שבעזרתו נשלב עם וו לישה שמרים, סוכר, חלב וכן שתי כפות קמח. נטרוף בעזרת מטרפה ונשאיר בצד לתסיסה של רבע שעה. רק אז נוסיף את שאר החומרים – חוץ מהחמאה.

נעבד את הבצק במיקסר למשך עשר דקות מלאות. בשלב זה, שהבצק נראה קשה, אחיד ואפילו מעט דחוס, מוסיפים בשלבים את קוביות החמאה הקרות. בזמן שהמיקסר עובד כמובן, מוסיפים בכל פעם קוביית חמאה וממשיכים לעבוד עם המיקסר עד שהבצק נהיה אחיד.

מניחים את הבצק בקערה גדולה, עוטפים בניילון נצמד ומעבירים למקרר לחמש שעות. כן, חמש שעות ולא דקה פחות. נוציא מהקערה ונחלק ל-20 כדורים (מיני לחמניות בריוש). משטחים כל כדור בצק עם היד.

מניחים במרכז כל עיגול בצק כמה חתיכות שוקולד חלב וסוגרים למעין שקית קטנה ונכדרר לכדורים. נכניס לתבניות המתאימות לבריוש או תבניות מאפינס. מכסים במגבת ומניחים בצד לרבע שעה.

בינתיים, מחממים תנור לחום של 170 מעלות. מברישים את הבריושים בחלמונים המהולים בחלב. נכניס את הבריושים לתנור ונאפה 12 דקות. דרך נוספת, לפי העין, עד שהבריושים הופכים לזהובים – שחומים מלמעלה ומריחים נפלא.

נתניה מבשלת – מתכוני שוקולד ששברו את הרשת: 

עוגת שוקולד קלאסית – מושלמת ליום הולדת

כדורי שוקולד עם טוייסט שילדים אוהבים

בראוניז פאדג' – קינוח שוקולד מושלם

2 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן