כ. אישום יוגש נגד החשוד שפוצץ את רכבו של הקבלן איציק תשובה

בהארכת מעצרו של אמיר שוקיר מכפר ראמה, חשפה המשטרה כי מעוצמת פיצוץ רכבו של הקבלן איציק תשובה, נפגע עובר אורח. 

0
579
תמונת אילוסטרציה של אדם עם אזיקים
צילום fotolia

בהארכת מעצרו של אמיר שוקיר מכפר ראמה, חשפה המשטרה כי מעוצמת פיצוץ רכבו של הקבלן איציק תשובה, נפגע עובר אורח. 

משטרת ישראל הודיעה היום (ראשון), כי פיענחה את פרשת פיצוץ רכבו של איש העסקים הנתנייתי איציק תשובה. בימים הקרובים תגיש המשטרה כתב אישום נגד אמיר שוקיר, תושב כפר ראמה. בכתב האישום תייחס המשטרה לראמה הנחת מטען, פיצוץ רכב וכן פגיעה בעובר אורח. עובר האורח נפגע באורח קל עד בינוני, ובמשטרה הסתירו מידע זה עד למעצרו של ראמה. ראמה, אגב, מכחיש כל קשר.

חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) במרחב שרון פתחו בחקירה לפני כחודש וחצי. זאת לאחר שתושבים בשכונת היוקרה פולג – עיר ימים, דיווחו על קול פיצוץ ושני רכבים שעולים באש. בדיקת חבלני המשטרה אישרה, כי לרכב היוקרה הצמיד אלמוני מטען חבלה קטן. מעוצמת הלהבות, כאמור, נשרף רכב נוסף שחנה בסמוך. עובר אורח שעבר במקום במקרה, נפגע באורח קל. הוא פונה לבית חולים לניאדו. מידע זה נחשף לציבור רק במהלך הארכת מעצרו הראשונה של החשוד, אמיר שוקיר.

במשטרה העריכו בתחילה, כי פיצוץ הרכב ארע על רקע סכסוך עסקי. זאת, בין השאר, בשל כתובת נאצה בגרפיטי שאלמוני ריסס. חוקרי יל"פ שרון פתחו, כאמור, בחקירה סמויה. במהלכה ביצעו החוקרים פעולות מורכבות, בהן שילבו אמצעים טכנולוגיים שונים. מהלכים אלה אפשרו להגיע אל זהות החשוד בביצוע המעשים. תושב הכפר ראמה. החשוד, אמיר שוקיר, הכחיש בחקירתו את המיוחס לו. ביום ראשון, כאמור, לאחר למעלה משבועיים של הארכות מעצר, הודיעה המשטרה כי בימים הקרובים תגיש נגדו כתב אישום.