נתניה: חודש האישה הבינלאומי נפתח – כל האירועים הכי שווים

בנתניה חוגגים את יום האישה הבינלאומי לכל אורך חודש מרץ. נתניה און ליין מציג את כל האירועים הכי שווים – בו צפויים לקחת חלק אלפים

0
341
מופע משולב. קרן מור ויובל שרף. חודש האישה הבינלאומי - נתניה 2023. צילום יח
מופע משולב. קרן מור ויובל שרף. חודש האישה הבינלאומי - נתניה 2023. צילום יח"צ: דניאל קמינסקי

בנתניה חוגגים את יום האישה הבינלאומי לכל אורך חודש מרץ. נתניה און ליין מציג את כל האירועים הכי שווים – בו צפויים לקחת חלק אלפים

עם שדרה ניהולית עם רוב נשי מובהק, כשבראש עיריית נתניה עומדת מזה 24 שנה אישה, יחגגו לכל אורך חודש מרץ את יום האישה הבינלאומי – נתניה 2023.

אירועי חודש האישה הבינלאומי נפתחו בשני מופעים מוזיקליים ססגוניים. במופעים, שהתקיימו ביום רביעי (01.03), השתתפו מאות רבות. במופע הראשון, אותו הובילה עינת שרוף, שרו כולם יחד משירי ארץ ישראל. ואילו, באירוע השני העונה לשם "חוגגות 30", חגגה מקהלת צליל המעיין, בניצוחה של מרינה קלוזנר, 30 שנים להיווסדה. ביום חמישי הופיעה הזמרת דקלה, במחזמר הישראלי "אינטה עומרה. וביום שישי אירחה האמנית מיכל ליטואר גבריאלוב סדנא על טהרת שישי נשי.

יום האישה הבינלאומי יצויין רשמית בכל העולם ביום רביעי הקרוב (08.03). ובנתניה, כמו בנתניה, יתקיימו עוד אירועים רבים לציון יום זה המתמקד בהעצמת נשים.

חודש האישה הבינלאומי: הופעות, מופעים, הרצאות וגם… תצוגת אופנה מיוחדת במינה

ביום ראשון (05.03) יתקיים מפגש מרתק עם הבמאי אבי נשר והעיתונאי יונתן ריגר. המפגש יעסוק בנשות קולנוע עוצתיות. במפגש יתארחו הזמרת נופר כהן והשחקניות גילת אנקורי וג'וי ריגר. האירוע יתקיים באודיטוריום היכל התרבות נתניה בשעה 20:30.

ביום חמישי (09.03), בשעה 20:30, יקיימו השחקניות קרן מור ויובל שרף מפגש מרתק על זוגיות, אמהות ועוד. השחקניות יתארחו במרכז טרמולו לכלי הקשה באזור התעשייה פולג.

מקהלת "ניצן", בניצוחה של ויטב גורביץ, תארח את כלת פרס ישראל נורית הירש בשבוע הבא. המופע יתקיים ביום רביעי הבא (15.03), בשעה 19:30, בהיכל התרבות על-שם יוחנן ויינשטיין.

שני אירועי נוספים המעוריים עניין רב, היא המופע "רגע נשי" (חמישי, 16.03). ערב זה יוקדש כולו לריקוד הפלמנקו עם הרקדניות קרן פסח, נוי לחמן ואשרת קליין. את הרקדניות תלווה זמרת הפלמנקו יעל הורביץ.

המחזמר מרי לו, המופע "מהפכניות" והסרט ז'ה טם

ואילו בעוד פחות משבועיים, במוצאי שבת (18.03) יעלה מעל בימת היכל התרבות העירוני נתניה, המחזמר "מרי לו". המחזמר, אותו ביים צדי צרפתי, מתבסס על שיריו של צביקה פיק ז"ל. שורה של כוכבי ענק בקאסט, בהם, ליהי טולדנו, טלי אורן, אקי אבני, נוי הלפרין, מיכאל גבעתי ועוד.

המופע "מהפכניות – מאחורי כל גבר מצליח עומדת אישה" יעלה ביום רביעי (22.03 בהיכל התרבות. המופע, בכיכובן של אסתי זקהיים, אלחי לויט, שירה קוריאל ועוד, מתאר את הנשים החזקות מאחורי הגברים שהשפיעו על העולם.

את חודש האישה הבינלאומי יחתמו שני אירועים. הראשון הוא סרטה של השחקנית רונית אלקבץ ז"ל, "ז'ה טם". עם תום הקרנת הסרט יתקיים מפגש עם הבמאית מורן אפרגן. האירוע יתקיים באולם דורטמונד – היכל התרבות ביום חמישי (30.03), בשעה 20:30.

האירוע השני, שיתקיים בבוקר יום שישי (31.03) בשעה 11:00, הוא תצוגת האופנה "סיפורי בדים". התצוגה, בשיתוף עיריית נתניה, ויצ"ו נתניה ואמני מרכז העיר, יאפשר לנשים בולטות בנתניה לצעוד על מסלול הדוגמנות עם בגד שיתרמו. הכספים שייאספו בתצוגת האופנה, קודש לפמימון פעילויות להעצמת וכן נערות בסיכון. עד עתה אישרו השתתפו: חברות הכנסת לשעבר ד"ר עליזה לביא ועו"ד רויטל סויד, יו"ר ויצו ישראל אורה כורזים ועוד.