מרפאות בדובאי יבדקו חולים מרחוק בטכנולוגיה של TytoCare נתניה

הטכנולוגיה של חברת הסטארט-אפ הנתנייתית, TytoCare, מבוססת בינה מלאכותית. מדובר בטכנולוגיה המתקדמת בעולם לבדיקת חולים מרחוק.

0
391
הטכנולוגיה של חברת הסטארט-אפ הנתנייתית, TytoCare (טייטו קר) מבוססת בינה מלאכותית. מדובר בטכנולוגיה המתקדמת בעולם לבדיקת חולים מרחוק.
פריצת דרך רפואית. חברת טייטו קר, נתניה

הטכנולוגיה של חברת הסטארט-אפ הנתנייתית, TytoCare, מבוססת בינה מלאכותית. יתרון המכשור זו יכולת בדיקה עצמאית של החולה, במקביל קבלת ייעוץ רפואי בזמן אמת. 

חברת הסטארט-אפ TytoCare חתמה על הסכם עם קבוצת Al-Futtaim מאיחוד האמירויות לאספקת מערכות טכנולוגיות מתקדמות. הטכנולוגיה מאפשרות בדיקה ומעקב אחר חולים מרחוק. ההסכם נחתם במסגרת תערוכת הבריאות הגדולה בעולם הערבי הנערכת בדובאי.

המכשירים של טייטו מבוססי בינה מלאכותית. הם יאפשרו לרופאים במרפאות החוץ של אל-פותאיים ברחבי דובאי, לבצע בדיקות של מטופלים מבלי שהם יצטרכו לצאת מבתיהם. בנוסף, לתת להם אבחנות מדויקות והוראות טיפול ותרופות.

הטכנולוגיה מאפשרת להתייעץ במקרה הצורך בקלות עם רופאים מומחים, לרבות כאלו במדינות אחרות. באמצעות המכשירים יוכלו המטופלים להמשיך בבדיקות באופן עצמאי, בעזרת הסברים פשוטים. הצוות הרפואי יקבל אונליין את הממצאים והמדדים השונים כדי לבחון את הצלחת הטיפול. בין הבדיקות אותן מבצע המכשיר: האזנה לריאות וללב, מעקב אחר אחוז חמצן בדם. חום ודופק, בדיקות גרון, אוזניים, עור ועוד.

קונצרן אל-פותאיים, שמרכזו באיחוד האמירויות, מעסיק 33 אלף עובדים. הקונצרן פועל ב-20 מדינות במזרח התיכון, אסיה ואפריקה. הוא מייצג 200 מותגים בינלאומיים בתחומי הרכב, שירותים פיננסיים, נדל"ן וקמעונאות.

הקונצרן התרחב לאחרונה לתחום הבריאות ומפעיל 12 מרפאות חוץ בדובאי – אליהם יכנסו מכשירי הטייטו. בכוונת החברה למכור את מכשירי הטייטו בבתי מרקחת באיחוד האמירויות. כמו כן, לשלב אותם בתוכניות הבריאות של מקומות עבודה, בתי ספר ומקומות נוספים.

טייטו קר הוקמה בשנת 2012 על ידי דדי גלעד ועופר צדיק וגייסה עד כה 155 מיליון דולר. מכשירי הטייטו נמצאים כיום בשימוש במרבית קופות החולים ובתי החולים בישראל. בנוסף, בקרב למעלה מ-170 בתי חולים, ארגוני בריאות בארה"ב, אירופה ומקומות נוספים בעולם. המכשירים משרתים מאות אלפי מטופלים.

הטכנולוגיה של טייטו קר (Tytocare) מסייעת בהפחתת העומס על בתי החולים והמרפאות. כמו כן, את הצורך בצמצום חשיפות של הצוות הרפואי לחולים.

ההסכם עם אל-פותאיים הוא כניסה ראשונה של חברת הסטארט אפ הישראלית לאיחוד האמירויות. מגפת הקורונה האיצה את הביקוש העולמי לפתרון של טייטו קר, בשל הגידול במספר החולים שנזקקים למעקב צמוד.

הטכנולוגיה מסייעת בהפחתת העומס על בתי החולים והמרפאות. כמו כן, את הצורך בצמצום חשיפות של הצוות הרפואי לחולים.

לאחרונה, כך מסרו מהחברה למערכת נתניה און ליין,  גם צה"ל רכש במאות מכשירים המשמשים לטיפול ביתי בחולי קורונה במצב קל ובינוני. החברה מעסיקה 200 עובדים במרכז הפיתוח בנתניה ובמשרדים בארה"ב.

דדי גלעד, מנכ"ל ומייסד שותף של טייטו קר, הוסיף כי "מערכות הבריאות ומטופלים בכל העולם למדו את היתרונות של טיפול רפואי מרחוק. הטכנולוגיה שלנו מאפשרת להם לעשות זאת באופן אמין ומדויק, אבל מהנוחות בספה מהבית. מגפת הקורונה האיצה את המגמה, בשל הרצון לצמצם מגעים ועומסים. במיוחד, במרפאות ובתי חולים. הטכנולוגיה תישאר איתנו גם אחרי סיום המגיפה. ההסכם עם אל-פותאים הוא אבן דרך משמעותית לחברה בכניסה לטריטוריות חדשות".

ד"ר חיידר אל יוסוף, מנכ"ל Al-Futtaim Health מציין, כי "באמצעות השותפות שלנו, אנו יכולים כעת לחבר מטופלים ליותר רופאים. להוזיל עלויות ולשנות את חווית הטיפול הוירטואלית שאנו מציעים. אנחנו מצפים לעבוד יחד כדי לספק למרפאות ולשותפי החברה שלנו פתרון בריאותי נגיש, גמיש וקל לשימוש".

חברת הסטארט-אפ מנתניה אינה הראשונה מהעיר נתניה אשר מפתחת קשרים עסקיים עם איחוד האמירויות. כך, למשל, קבוצת הזימות, הנדל"ן והבנייה איציק תשובה, אשר מחזקת קשריה הבינלאומיים.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן